پرسپولیس نیوز : هنوز مزه تلخ جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس و آقای گلی او در لیگ برتر با پیراهن فولاد از زیر دندان هواداران پرسپولیس از بین نرفته است که با خبر حیرت انگیز دیگری شوکه می شوند.

به گزارش پرسپولیس نیوز، هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصویب کرده است در صورتی که باشگاه بتواند جایگزین مناسبی برای محمد انصاری پیدا کند با جدایی این بازیکن و پیوستن  او به لیگ چین به صورت مشروط موافقت می شود!

اگر هیئت مدیره این باشگاه با جدایی انصاری به صورت قطعی و بدون شرط موافقت می کرد برافروخته می شدیم اما حداقل از شدت تعجب به خاطر شرط آن خنده مان نمی گرفت.

هنوز یادمان نرفته پرسپولیس چندین و چند سال با چراغ در تاریکخانه های نقل و انتقالات و لیگ های فوتبال به دنبال پیدا کردن دفاع چپ پای شش دانگ بود و هرچه بیشتر گشت کمتر به نتیجه رسید و در نهایت با شکوفایی یک بازیکن تستی و درخشش غیرمنتظره یک بازیکن 240 میلیونی در تمرینات به مراد خود رسید و پستی که سالها در آن ضعف داشت را با یک مدافع استاندارد صاحب شخصیت دید.

حالا پرسپولیس یک بار بعد از اینکه این پدیده را به دفاع میانی فرستاد و سمت چپ خط دفاعی خود را رسما تعطیل کرد تصمیم گرفته گام دیگری هم پیش برود و او را کلا از ترکیب خارج کرده و خیال خود را راحت کند.

یک نفر باید از این تصمیم گیرندگان بپرسد فرض بگیریم انصاری با بهترین پیشنهاد ممکن فروش رفت و پول زیادی به باشگاه رسید، مگر مشکل باشگاه در سال های گذشته برای پیدا کردن دفاع چپ پول ناکافی بوده است که الان حل شده باشد؟ مگر غیر از این است که بهترین بازیکن هر کشور در یک پست بازیکن ملی پوش آن کشور است و از محمد انصاری که بازیکن تیم ملی ایران است بازیکن بهتر یا جانشینی پیدا می شود؟

البته باید دستها را به سوی آسمان ببریم و خدا را هزاران بار شکر کنیم که هیئت مدیره با همه بی توجهی اش تصمیم نهایی را نگرفته و اعلام نظر آخر را به کمیته فنی واگذار کرده تا با وجود انتقادات و واکنش های احتمالی کورسوی امیدی برای رسیدن به نتیجه عقلانی همچنان باقی بماند.

اختصاصی پرسپولیس نیوز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)