مرجع خبری پرسپولیس : جلسه کمیته فنی باشگاه روز چهارشنبه به مدت  دوساعت و سی دقیقه در دفتر مدیرعامل باشگاه برگزار شد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس به نقل از سایت رسمی باشگاه، در پایان این جلسه عباس انصاری‌فرد مهمترین تصمیمات گرفته شده در جلسه را به شرح ذیل اعلام کرد:

آقای حسین عبدی به عنوان مربی تیم به اعضای کمیته فنی معرفی شدند. حسین عبدی دارای مدرک مربی‌گری A یوفا می‌باشند که از مدارک سطح بالای مربی‌گری است و سابقه مربی‌گری در تیم ویند امارات و داماش گیلان را دارا می‌باشند.

 
بعد از دیدن فیلم و رزومه دو بازیکن برزیلی این کمیته موافقت خود را با جذب این دو بازیکن اعلام کرد. در مورد چند جای خالی باقی مانده و افراد مورد نظر برای یارگیری بحث و تصمیم گیری شد.
کمیته فنی با برگزاری اردوی ترکیه موافقت کرده و بدین منظور سرخپوشان از روز دوشنبه 22 تیرماه به مدت یک هفته به کشور ترکیه برای برپائی اردو و چند بازی تداراکاتی سفر خواهند کرد.

قرار شد روز چهارشنبه  آقای حسین عبدی و دکتر زادمهر در تمرین عصر رسما به بازیکنان معرفی شوند. آقای عابدزاده گزارشی از روند آماده سازی و تمرینات بدنسازی تیم ارائه  دادند.

دکتر زادمهر به طور رسمی به عنوان معاونت اجرائی باشگاه معارفه شدند.
زمین تمرین جدید سرخپوشان که دارای چمنی مناسب و امکانات خوبی است مورد تائید قرار گرفت.
 
روی سه گزینه مربی‌گری تیم بحث و گفت و گو شد. و مدیر عامل گزاشی از مذارکات انجام شده و مشکلات موجود در انتخاب سرمربی را ارئه دادند.

 لازم به ذکر است جلسه روز گذشته آقایان انصاری‌فرد، بهزادی، زادمهر، خوردبین، عبدی، عابدزاده حضور داشتند و در پایان نیز از آقای باقری کاپیتان تیم برای برخی توضیحات دعوت به عمل آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)