پرسپولیس نیوز : حذف نام محدرضا خلعتبری از فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی عکس العمل های بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ حذف نام محدرضا خلعتبری از فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در شرایطی که وی نقش بسزایی در صعود تیم ملی ایران با دو گلش به جام جهانی 2014 داشت علاوه بر بازتاب در رسانه های بین المللی و محافل فوتبالی عکس العمل های بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

هواداران پرسپولیس و برخی هواداران تیم ملی به این حرکت اعتراض کرده و تصویر پروفایل های خود در شبکه های اجتماعی را به عکس محمدرضا خلعتبری تغییر داده اند.

 

سایت فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا نیز نسبت به این انتخاب کی روش واکنش نشان داده و در خبر اعلام لیست نهایی تیم ملی ایران برای جام جهانی خط خوردن نام خلعتبری را تنها سورپرایز لیست کی روش دانسته است.

کاربران ایرانی سایت فیفا نیز در بخش نظرات این سایت نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و از کی روش خواسته اند خلعتبری را به این لیست برگرداند. اکثریت نظرات کاربران در این بخش به خط خوردن نام خلعتبری و سردار آزمون اختصاص یافته و دیگران مسائل کاملا در حاشیه قرار گرفته اند.

حرکت جالب دیگر در واکنش به رفتارهای سرمربی تیم ملی کنار هم قرار دادن ترکیب نام های مغضوب کی روش و خط خورده از فهرست تیم ملی و تشکیل یک ترکیب جدید از بازیکنان ایران در کنار تیم اصلی می باشد.

در این حرکت جالب پرسیده شده به نظر شما اگر تیمی متشکل از بازیکنانی چون  سیدﻣﻬﺪﯼ ﺭﺣﻤﺘﯽ، سوشا مکانی، ﻫﺎﺩﯼ ﻋﻘﯿﻠﯽ، ﻣﺤﺴﻦ ﺑﻨﮕﺮ، ﻣﻬﺮﺩﺍﺩ ﺟﻤﺎﻋﺘﻲ، امید ابراهیمی، ﻣﺤﺴﻦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ، ﭘﯿﺎﻡ ﺻﺎﺩﻗﯿﺎﻥ، محرم نویدکیا، محمد نوری، ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﻛﺮﻣﻲ، ﻋﻠﻲ ﻛﺮﻳﻤﻲ، ﻣﻬﺪﯼ ﺷﺮﯾﻔﯽ، ﻣﺤﻤﺪﺭﺿﺎ ﺧﻠﻌﺘﺒﺮﯼ ، ﺣﺎﻣﺪ ﻟﮏ، ﺷﺠﺎﻉ ﺧﻠﯿﻞ ﺯﺍﺩﻩ، ﺳﺮﺩﺍﺭ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﻭ ﺭﺿﺎ ﻧﻮﺭﻭﺯﻱ و… با تیم فعلی ملی ایران بازی کند نتیجه بازی چه خواهد بود؟

جالب این جاست اکثر پاسخ دهندگان به این سوال تیم غایبین را برنده این بازی خیالی با تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرده اند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)