پرسپولیس نیوز : رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باشگاه تراکتورسازی اجازه جذب بازیکن سرباز از جمله مهدی ترابی را برای فصل بعد ندارد.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی می تواند مهدی ترابی را به عنوان بازیکن سرباز برای فصل بعد جذب کند، اظهار کرد: باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شده است و دیگر یک تیم غیر نظامی محسوب می شود بنابراین این تیم مجوز جذب بازیکن سرباز را ندارد و به هیچ وجه نمی تواند این بازیکن را برای فصل بعد بگیرد.

او درباره اینکه زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی گفته که توافقاتی با ترابی قبل از واگذاری باشگاه به بخش خصوصی صورت گرفته است، بیان کرد:طبق تصمیم گرفته شده فقط ۵ بازیکن سرباز تراکتورسازی که فصل گذشته در این تیم بودند و اواخر خدمت سربازی شان را می گذرانند اجازه ماندن در این تیم تبریزی پیدا کردند و مسئولان تراکتورسازی نمی توانند بازیکن سرباز جدید به خدمت بگیرند و این موضوع شامل مهدی ترابی هم می شود.

۵ بازیکن سرباز تراکتورسازی در این تیم ماندنی شدند

سردار کمالی تصریح کرد: طبق قانون به کار گیری بازیکن سرباز در تیم های غیر نظامی ممنوع است و با توجه به اینکه باشگاه تراکتورسازی خصوصی سازی شده است و دیگر یک تیم غیر نظامی محسوب می شود برای استفاده از بازیکنان سرباز خود باید مجوز قانونی بگیرد. همچنین ابلاغ شده است که بازیکنان سرباز حاضر در رده های پایه، بزرگسال و پشتیبانی تیم تراکتورسازی که حدود ۵۰ نفر هستند همگی آنها به جز ۵ بازیکن بزرگسال که مدتی از خدمت سربازی شان سپری شده است در تراکتورسازی بمانند و در این تیم خدمت سربازی خود را به پایان رسانند. به هر حال تیم تراکتورسازی با جدایی همه بازیکنان سربازش با مشکل کمبود بازیکن برای فصل بعد مواجه می شد بنابراین تصمیم گرفتیم چند بازیکن سرباز که در این تیم بازی می کردند همچنان در این تیم فعالیت خود را ادامه بدهند تا این تیم تبریزی با مشکل مواجه نشود.

سرخابی ها مجوز جذب بازیکن سرباز دریافت نکردند

او درباره درخواست باشگاه های استقلال و پرسپولیس برای جذب بازیکن سرباز گفت: پیشنهاد تیم های غیر نظامی همانند استقلال و پرسپولیس برای جذب بازیکن سرباز بررسی شد اما بنا به دلایلی به این تیم ها اجازه داده نشد تا سرباز بگیرند، البته این پونده مفتوح است و شاید در سال های آینده تصمیم دیگری گرفته شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد نیروهای مسلح در پایان درباره وضعیت بازیکنان تیم ملی امید برای خروج از کشور خاطر نشان کرد: اگر بازیکنی غیبت نداشته باشد مشکلی برای خروج از کشور ندارد و این موضوع شامل ملی پوشان تیم ملی امید هم می شود و به طور حتم مسئولان به موقع برای اخذ مجوز برای بازیکنان تیم ملی امید اقداماتی را انجام می دهند تا با مشکل مواجه نشوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)