مرجع خبری پرسپولیس : پرویز کماسی مدعی است تمرینات هوازی پرسپولیس دچار اشکالاتی است و همین قضیه باعث شده تا این تیم در دقایق پایانی دچار مشکلاتی شود.

 

مولایی در پاسخ به انتقادات کماسی می گوید: «نمی دانم چه جوابی به آقای کماسی بدهم، ایشان بزرگتر و پیشکسوت من است. از شما می خواهم یک بار دیگر فیلم بازی پرسپولیس و شهرداری تبریز و دو بازی گذشته را تماشا کنید»

 

وی ادامه می دهد: «در بازی روز شنبه اگر خیلی بدبینانه نگاه کنیم، موقعیت های پرسپولیس نسبت به شهرداری 6 به دو به سود تیم ما بود. ما در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم و به اعتقاد من این موضوع را باید از بعد فوتبالی و کارشناسی بررسی کرد و هیچ ارتباطی به مشکل بدنسازی ندارد.»

 

مولایی معتقد است: «وقتی ما نتوانستیم از موقعیت های بی شمار گلزنی استفاده کنیم چه ارتباطی به توان هوازی و جابجایی اسید لاکتیک دارد؟ البته سرماخوردگی اکثر بازیکنان بی تاثیر نبود اما من معقتدم باید قضاوت عادلانه تری داشته باشیم.»

 

مولایی در پایان گفت: «اینکه بخواهیم علت گل خوردن پرسپولیس در دقایق پایانی را در صورتی که در همان دقایق چندین موقعیت گلزنی از دست می دهیم، به مسائل بدنسازی ربط دهیم نهایت بی انصافی است.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)