راه‌آهن متفاوت‌تر از صنعت‌نفت بازي مي‌كند
مرجع خبری پرسپولیس : مربي پرسپوليس گفت: مگر مي‌شود دستيار فرگوسن و سرمربي رئال مادريد بد باشد؟

ژلكو مياچ خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: پس از پيروزي كه مقابل صنعت نفت به دست آورديم در شرايط بسيار خوبي هستيم اما آن بازي تمام شد.

وي درباره ديدار يكشنبه آينده برابر راه آهن عنوان كرد: از راه آهن شناخت داريم و بازي اين تيم مقابل صبا را ديده‌ام. بدون شك راه‌آهن متفاوت‌تر از صنعت نفت بازي مي‌كند اما ايد مقابل اين تيم در خانه خود 3 امتياز را بگيريم.

مياچ در خصوص جنب و جوش در تمرين پرسپوليس گفت:

 

من يك مربي هستم و در حيطه وظايفم كار مي‌كنم. برايم موفقيت پرسپوليس مهم است و مطمئن باشيد بهترين عملكردم را به نمايش خواهم گذشت. با توجه به اينكه تمرينات ما در حال حاضر پرفشار و سخت است مجبورم جنب و جوش بيشتري داشته باشم و به وظيفه‌ام بهتر عمل كنم.

اين مربي در خصوص وضعيت رقيبان پرسپوليس تصريح كرد: همه تيم‌ها براي ما سخت هستند. ما بايد تلاش كنيم تا بتوانيم به بالاي جدول برويم پس تمام بازي‌ها سختي خاص خودش را دارد.

مياچ در پايان در جواب اين سؤال كه آيا كرش مي‌تواند به فوتبال ايران كمك كند يا خير گفت: بايد قبول كنيم ايشان دستيار فرگوسن و سرمربي رئال مادريد بوده است. مگر مي‌شود بد باشد؟ او مربي خوب و بزرگي است و خوشبختانه فوتبال ايران هم استعدادهاي خوبي دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)