مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال شاهين بوشهر گفت: مقابل استقلال تسلط كاملي بر بازي داشتيم و بايد با دو يا سه گل حريف را شكست مي‌داديم.

 

اكبر ميثاقيان پس از تساوي بدون گل تيمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند بازي به سود تيم ما بود و اعتقاد دارم بايد استقلال را با دو يا سه گل شكست مي‌داديم.

وي افزود: استقلال يك موقعيت گل هم نداشت و روي همان برنامه‌ بازي‌هاي گذشته مقابل ما قرار گرفتند. با اين وجود دوست داشتم استقلال را شكست بدهيم، ولي خدا را شكر كه همين يك امتياز را هم گرفتيم. به شرف بازيكنانم درود مي‌فرستم كه با اين همه مشكلات مالي اينگونه بازي مي‌كنند، در حاليكه در 4 بازي 6 گل زده‌ايم و در مسابقه با استقلال بر جريان بازي تسلط داشتيم.

ميثاقيان از قضاوت هدايت ممبيني ابراز رضايت كرد و گفت: فكر مي‌كنم در آن صحنه‌اي كه محمدي مرتكب خطاي هند شد، داور بايد تصميم ديگري مي‌گرفت اما كارشناسان در اين خصوص نظر خود را اعلام كنند.
ميثاقيان در ادامه صحبت‌هايش گفت: با توجه به اينكه بازي سنگين و استرس‌زا بود و استقلال براي قهرماني به دنبال سه امتياز بود. ما نيز بايد براي بهبود جايگاه‌مان تلاش مي‌كرديم و در مجموع اين مسابقه شرايط خاصي داشت.

وي در پاسخ به اين سؤال كه چرا ستار زارع زودتر تعويض نشد، گفت: او 60 بازي ملي دارد و بودن هر ستاره‌اي مي‌تواند به ما كمك كند به همين خاطر او را از بازي بيرون نكشيدم.
ديدار تيم‌هاي شاهين بوشهر و استقلال در ورزشگاه شهيد بهشتي با نتيجه تساوي بدون گل پايان يافت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)