سه شنبه 24 دی(12:25)

مرجع خبری پرسپولیس: پرسپوليس با ۵۰ درصد توانايى اش هم صعود مى كند / ميثاق معمارزاده: جدى ترين رقيب ما الشباب است

pnnc• به نظر مى رسد بعد از بازگشت محسن خليلى بايد منتظر معمارزاده باشيم؟

– از اينكه خليلى به شرايطى رسيده كه حداكثر تا يك ماه ديگر مى تواند در تركيب پرسپوليس به ميدان برود خيلى خوشحالم. امسال من و محسن شرايط تقريباً مشابهى داشتيم. اميدوارم مدت كوتاهى پس از بازگشت او، من نيز با پايان دوران نقاهت و درمانم بتوانم مثل روز اول صحيح و سالم به ايران برگردم تا غيبت طولانى مدتم را كه مرا از صحنه ورزش و فوتبال دور كرد جبران كنم.

pnnc• در حال حاضر مراحل درمانى ات در چه سطح و با چه برنامه اى دنبال مى شود؟
– به طور متوسط حداقل روزى ۴ ، ۵ ساعت تمرين مى كنم و در كنار آن برنامه فيزيوتراپى نيز انجام مى دهم. فشار تمريناتم در حد نرمال است اما خودم هرازگاهى فشار كارم را بيشتر مى كنم. البته اين مسأله كاملاً هماهنگ شده است و با نظر فيزيوتراپ و دكتر معالجم طورى فشار را زياد مى كنم كه برايم مسأله ساز نباشد. خدا را شكر دكترها از وضعيت جسمى ام رضايت كامل دارند و اميدوارم كرده اند دقيقاً در حالت نرمال و معمول بعد از عمل جراحى بتوانم در تركيب پرسپوليس حاضر شوم. 

pnnc • مى گويند طبق نظر اكثر پزشكان پس از جراحى رباط پا معمولاً حدود ۶ ماه وقت لازم است تا فرد بتواند اجازه حضور در ميادين را داشته باشد. در مورد تو هم شرايط همين طور است؟

– الان حدود ۵ ماه از جراحى ام مى گذرد و از نظر دكترم وضعيتم رضايت بخش است. در آخرين معاينه دكترم گفت به خاطر اينكه از نظر فيزيكى قوى هستى مراحل بهبودى ات خيلى خوب پيش مى رود. شايد ۲ ، ۳ ماه پيش وقتى در مصاحبه هايم مى گفتم تا اوايل اسفندماه مى توانم از دروازه پرسپوليس محافظت كنم عده اى مسخره ام مى كردند و فكر مى كردند دروغ مى گويم اما حالا ثابت كردم كه پيش بينى من و دكترهايم درست از آب درآمده و از هر نظر آماده ام تا از اوايل اسفندماه كارم را با تيم شروع كنم.

pnnc• حالا كه صحبت از حضور پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا شد دوست داريم بدانيم نظرت در مورد گروه بندى اين رقابت ها و حريفان پرسپوليس در دور اول چيست؟
– فكر مى كنم پرسپوليس با ۵۰ درصد از توانايى هايش هم مى تواند صعودى مقتدرانه از مرحله اول داشته باشد. اين طور كه شنيده ام جدى ترين رقيب ما در دور اول الشباب عربستان است. با شناختى كه از تيم هاى ديگر و سطح فوتبال كشورهايشان مثل امارات و قطر دارم، اين تيم ها نمى توانند براى ما دردسر ساز شوند و حداقل صعودمان در مرحله اول مى تواند راحت و بدون مشكل رقم بخورد.

pnnc• اما در شرايطى كه پرسپوليس در ليگ پرفرازونشيب ظاهر مى شود، اين پيش بينى خيلى خوشبينانه نيست؟
– مطمئن باشيد شرايط پرسپوليس به همين شكل نمى ماند، ضمن اينكه شرايط ليگ با شرايط آسيا فرق دارد. همه آسيا با نگاه و نگرش ويژه اى به پرسپوليس چشم دوخته اند و اين بازى ها در آسيا برد خبرى خوبى دارد و همين مسأله مى تواند در صعود راحت ما تأثيرگذار باشد. من وقتى در سايپا بودم در ليگ دهم يا يازدهم بوديم اما از دور اول، صعود نسبتاً راحت و بى دردسرى داشتيم. در مورد پرسپوليس هنوز اتفاقى نيفتاده است. باتوجه به امتيازات و بازى هاى باقى مانده رسيدن به صدر و حضور در كورس قهرمانى براى پرسپوليس غيرممكن نيست.

pnnc• برايمان جالب است نظرت را در مورد تغيير و تحولات صورت گرفته در پرسپوليس بدانيم.
– شايد نظر دادن در مورد اين مسأله در حيطه وظايف من نباشد. به هر حال اينگونه رفت و آمدها در مسائل مديريتى وجود دارد و چيز عجيبى نيست. مهم اين است كه هر كس اين مسئوليت را بر عهده مى گيرد، بتواند پرسپوليس را به اهدافش برساند تا هواداران ميليونى اين تيم را شاد كند. بايد از آقاى مصطفوى يا هر كسى كه حتى در مدت كمتر در پرسپوليس حضور داشتند تشكر شود و مسئولانمان زمينه را براى فعاليت نفرات جديد آماده كنند.

pnnc• اگر صحبت خاصى مانده مى شنويم.
اميدوارم مشكلات پرسپوليس هر چه زودتر به حداقل برسد. بر خلاف خيلى ها كه معتقدند نتايج اخير پرسپوليس باعث بروز برخى از بحران ها شده اعتقاد دارم اين بحران هاى اطراف تيم و باشگاه باعث رقم خوردن چنين نتايجى شده است. آرامش و ثبات در پرسپوليس ۲ فاكتورى است كه باعث مى شود تيم به روزهاى اوج خود بازگردد. وقتى آرامش و ثبات وارد شود، بحران و ناكامى ديگر جايى در پرسپوليس نخواهد داشت. در مورد خودم هم اميدوارم هر چه زودتر بازگردم تا در آسيا با تمام قوا از دروازه پرسپوليس حراست كنم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)