نقش امیر قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی استقلال در افت فنی و روحی و عدم احیای دوباره این بازیکن که در سال‌های اخیر جزو ستارگان لیگ برتر به شمار می‌رود چیست؟

گل- میلاد میداوودی با روزهای اوجش فاصله دارد و امیر قلعه‌نویی که روزگاری از طرفداران قابلیت‌های فنی او بود در حال حاضر به عنوان نفر اول و تصمیم‌گیرنده نیمکت استقلال دیگر اعتماد گذشته را به بازیکن تیمش ندارد و از وقتی که هدایت استقلال را بر عهده گرفته فرصت چندانی به مهاجم معترض تیمش نداده است.

شرایط این روزهای میلاد در استقلال اصلا مناسب نیست و نیمکت‌نشینی‌های پیاپی او را شاکی و ناراحت کرده است. او در بازی مقابل تراکتور یک نیمه به میدان رفت و به وجود آمدن مسائلی بین دو نیمه مقدمات نیمکت‌نشینی‌اش در بازی مقابل نفت را برای او در پی داشت. این اتفاقات اعتراض‌های جسته و گریخته میداوودی را به همراه داشت. موضوعی که قلعه‌نویی کم و بیش از آن اطلاع دارد و تلویحا به بازیکنان ناراضی تیمش از جمله ميداوودي اعلام کرده که هر بازیکنی ناراحت است می‌تواند برود.

امیر قلعه‌نویی جزو آن دسته مربیانی است که از کنار بازیکنان خاطی تحت امرش به راحتی عبور نمی‌کند (البته جز در موارد خاص) و به طور حتم برخورد جدی با میداوودی خواهد کرد. میلاد میداوودی همان بازیکنی است که با هزار سلام و صلوات و در حالی که چند پیشنهاد داخلی وخارجی داشت از همنام اهوازی به تهران آمد تا با تثبیت جایگاهش در استقلال پرطرفدار موقعیت خوبی هم برای خودش در تیم ملی دست و پا کند. او که در آن زمان پای ثابت تمامی لیست‌های تیم ملی بود تا قبل از آخرین مصدومیتش که حضور در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر را از او گرفت توسط کی‌روش هم به تیم ملی دعوت می‌شد و سابقه حضور در تمامی رده‌های ملی را در پرونده دارد.

ميلاد این روزها تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شده و به جای تمکین از تصمیمات سرمربی تیمش و تلاش بیشتر برای به دست آوردن موقعیت سابقش در استقلال راهی را در پیش گرفته که کمک چندانی به او نخواهد کرد. در این شرایط میداوودی بهتر از هر کس دیگری می‌تواند به خودش کمک کند. او می‌تواند با نگاهی به عملکرد حرفه‌ای داوید ويا مهاجم اول تیم ملی اسپانیا و بارسلونا در شرایطی مشابه دست از اعتراض و پرخاشگری بردارد و کمک حال استقلال باشد.

از عملکرد ضعیف میداوودی که بگذریم نکته قابل تامل اینجاست که نقش امیر قلعه‌نویی و اعضای کادر فنی استقلال در افت فنی و روحی و عدم احیای دوباره این بازیکن که در سال‌های اخیر جزو ستارگان لیگ برتر به شمار می‌رود چیست؟ میداوودی که در هفته‌های ابتدایی لیگ به خاطر آسیب‌دیدگی قادر به بازی نبود چرا در بازگشت دوباره از آمادگی لازم برای حضور در میدان برخوردار نیست؟

در مجموع با بررسی اوضاع و احوال موجود می‌توان نتیجه گرفت شرایط برای ادامه همکاری طرفین مناسب نیست مگر…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)