مرجع خبری پرسپولیس : ميلاد زنيدپور هافبك جوان و ملي‌پوش تيم راه آهن به عنوان بهترين بازيكن ليگ نهم معرفي خواهد شد.

ميلاد زنيدپور كه فصلي رويايي در تيم فوتبال راه آهن سپري كرد، قرار است روز جمعه و در برنامه توپ طلايي به عنوان بهترين بازيكن ليگ نهم معرفي شود.

زنيدپور با 10 گل و 14 پاس گل سومين بازيكن تأثيرگذار ليگ برتر كه در جام حذفي نيز با يك گل و يك پاس گل را در كارنامه خود جاي داده است. زنيدپور با به ثمر رساندن 10 گل در رقابت‌هاي ليگ عملاً عنوان گلزن‌ترين هافبك ليگ را نيز به خود اختصاص داده است.

چرا كه داود حقي هافبك تيم صباي قم 11 گل از مجموع 13 گل خود را از روي نقطه پنالتي به ثمر رسانده،‌ اما زنيدپور تنها يك گل را از طريق پنالي وارد دروازه حريفان كرده است.

زنيدپور در فصل نقل و انتقالات از تيم‌هايي مثل پرسپوليس، استقلال، استيل آذين، سپاهان، مس كرمان، شهرداري تبريز و ذوب آهن پيشنهاداتي دريافت كرده و در حالي كه با باشگاه استيل آذين قرارداد دو ساله‌اي را امضا كرده و مبالغي نيز دريافت كرده است براي فصل قرارداد با ترديدهايي مواجه شده و به همين لحاظ دردسرهايي براي خود و باشگاه استيل آذين درست كرده و به نوعي با مطرح كردن شرايط جديد در صدد لغو قرارداد داخلي با استيل آذين و پيوستن به تيم‌هايي مثل سپاهان و پرسپوليس مي‌باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)