مرجع خبری پرسپولیس : سوشا مکاني:بايد دينم را به هدايتي ادا کنم. ايشان هر وقت راه‌آهن يا هر تيم ديگري را خريد، دوست دارم درکنارش باشم و با او مي‌مانم. البته اگر آقاي هدايتي مرا نخواهد بحث ديگري است.

 

بالاخره تکليفت چه شد؟

چند تا پيشنهاد دارم که فعلا مدير برنامه‌هايم درحال مذاکره است بعد از پايان بازيهاي ليگ، من يک سال ديگر با استيل‌آذين قرارداد دارم بنابراين طبق توافق اخلاقي هيچ صحبتي با جايي نکردم احتمالا تا سه‌شنبه تکليفم مشخص مي‌شود.

 

پس چرا تو مانند بازيکنان ديگر هنوز با استيل‌آذين تسويه نکردي؟

بازيکناني که با تيم تسويه کردند طبق ترکيبي که هدايتي در نظر گرفته به باشگاه رفتند اما من شکايتي ندارم و اين نظر هدايتي بود.

 

اين قضيه از لحاظ روحي به تو ضربه نزده؟

بالاخره من نمي‌خواهم آقاي هدايتي در مضيقه باشد بنابراين صبوري کردم.

 

اما قطعا در نقل و انتقالات ضرر مي‌کني.

من به حرفي که مي‌زنم بسيار پايبندم تا اين که بخواهم روي کاغذ بگويم قرارداد دارم اين شرايط تنها براي من نيست و با صبوري و تصميم درست و دوجانبه وضعيتم مشخص خواهد شد.

 

شنيديم با مس کرمان مذاکره کردي؟

همانطور که گفتم خودم مستقيما با کسي حرف نزدم و مدير برنامه‌هايم مشغول بررسي پيشنهادات است بنابراين از چيزي باخبر نيستم. اما اين را مي‌دانم که بايد آقاي هدايتي وضعيتم را مشخص کند.

 

ميثاق و رحمتي مبلغ بالايي را به تيم‌هاي خواهانشان دادند. تو هم مانند اين دو قيمتت بالا است؟

من کاري به کار کسي ندارم بنابراين به من ربطي ندارد اين دو مي‌خواهند چه کار کنند. هر کسي مي‌تواند براي زندگي خودش تصميم بگيرد.

 

اما اين قضيه باعث شده که مثلا پرسپوليس نتواند دروازه‌بان مد نظرش را جذب کند؟

اين چيزها ربطي به من ندارد، من فقط به خودم فکر مي‌کنم که روزي دوباره پيراهن تيم ملي را بر تن کنم و به حقم برسم.

 

پس هنوز هم به پوشيدن پيراهن تيم ملي اميدواري؟

صد درصد اطمينان دارم که به اين هدف مي‌رسم. از لحاظ سني و تجربه نمي‌گويم جزو 2دروازه‌بان برتر هستم اما جزو سومين نفر دروازه‌بان‌هاي ايران هستم.

 

قرار بود با پرسپوليس مذاکره کني اما فعلا که خبري از تو نيست؟

چنين قراري نبود من نه‌تنها با پرسپوليس بلکه با هيچ تيم ديگري مذاکره نمي‌کنم. با توجه به تعهدي که با استيل‌آذين دارم هيچ وقت چنين اجازه‌اي به خودم نمي‌دهم.

 

اما اين تيم پرسپوليس است و با تيم‌هاي ديگر فرق مي‌کند.

مهم نيست که چه باشگاهي به من پيشنهاد بدهد. من در شرايطي هستم که تصميم‌گيرنده نيستم، آقاي هدايتي بايد مشکل مرا حل کند. ايشان به همه چيز واقف است و من به اين نياز دارم که در ليگ برتر بازي کنم.

 

تو اکثراً يکي از گزينه‌هاي تيم‌ملي بودي و طبعاً نبايد هم در ليگ‌يک بازي کني.

بله، بنابراين اطمينان دارم هدايتي بيشتر از منافع تيم به فکر پيشرفت بازيکنان است من هم هر تواني داشتم براي استيل‌آذين گذاشتم و کمک‌حال تيم بودم و فکر مي‌کنم دينم را به هدايتي ادا کردم. الان ببينيد زنيدپور و غلامي هم بازيکناني بودند که براي پيشرفت راهي تيم‌هاي ديگر شدند.

 

هدايتي هم قصد خريد راه‌آهن را دارد و اعلام کرده تعدادي از بازيکنان استيل‌آذين را به اين تيم مي‌برد. گويا تو هم جزو گزينه‌هايش هستي؟

همان‌طور که گفتم بايد دينم را به هدايتي ادا کنم. ايشان هر وقت راه‌آهن يا هر تيم ديگري را خريد، دوست دارم درکنارش باشم و با او مي‌مانم. البته اگر آقاي هدايتي مرا نخواهد بحث ديگري است، اما اگر صلاح بداند خوشحال مي‌شوم که درکنارش باشم.

 

اما او گفته دايي را به عنوان سرمربي انتخاب مي‌کند، آيا مي‌تواني با او کار کني؟

چرا نتوانم؟

 

بعد از جنجال تاريخي پرسپوليس و استيل‌آذين؟

آن جنجال شرايط خاص خودش را داشت، دايي هم در دوران بازيگري‌اش هميشه باتعصب بود و قطعا شرايط مرا در آن روز درک مي‌کند. در آن بازي هم? فشارها و نگاه‌ها روي من بود و اگر آن کار را هم نمي‌کردم حرف‌هاي ديگري در موردم زده مي‌شد، اما من از ته دلم دايي را دوست دارم. توجه کنيد که اين حرف را موقعي مي‌زنم که او ديگر از پرسپوليس جدا شده. باور کنيد او اگر سرمربي اين تيم بود چنين حرفي را نمي‌زدم تا اذهان عمومي طور ديگري در موردم فکر نکند. مي‌خواهم با علي دايي کار کنم تا نگاهش متوجه من باشد، الان که او سرمربي تيمي نيست مي‌گويم که دايي اسطور? زادگاهم ايران است و من به او افتخار مي‌کنم.

 

يعني فکر مي‌كني دايي ديگر از تو دلخور نيست؟

فکر نمي‌کنم او از من ناراحت باشد. طبعا شرايط داخل زمين و بيرون زمين با يکديگر فرق مي‌کند و دايي آن‌قدر بزرگ هست که اتفاقات گذشته را فراموش کرده است. من مطمئنم او مرا بخشيده است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)