پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من پرسپولیسی هستم و تا آخر عمرم هم طرفدار این تیم می‌مانم، اما شرافتم را از همه چیز بیشتر دوست دارم.

سوشا مکانی بعد از برتری نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس در خصوص این مسابقه اظهار داشت: من مقابل پرسپولیس و هوادارانش هیچ صحبت فنی ندارم، ولی چون قبل از شروع این مسابقه حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شده بود که من پرسپولیسی هستم، سعی کردم بهترین عملکرد را به نمایش بگذارم.

وی افزود: قبل از بازی مرتب می‌گفتند مکانی پرسپولیسی است، بله، من پرسپولیسی هستم و تا آخر عمرم نیز طرفدار این تیم می‌مانم ولی شرافتم را بیش از هر چیزی دوست دارم و خدا را شکر می‌کنم که با نمایشم امروز، به این حرف و حدیث‌ها پایان دادم.

گلر نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا می‌دانستید تیم‌تان تاکنون مقابل پرسپولیس شکست نخورده است، گفت: اصلا از این موضوع خبر نداشتم ولی بیشترین تمرکزم روی کارم است. آنالیزهایی که انجام می‌دهم همه فنی است و معتقدم آمار و ارقام تا یک جایی می‌تواند به یک بازیکن کمک کند.

مکانی در خصوص شرایط پرسپولیس و اینکه این تیم را در ادامه راه چطور می‌بیند، گفت: امیدوارم پرسپولیس در ادامه راه موفق باشد. این تیم لیاقت موفقیت را دارد و من امیدوار هستم پرسپولیس مثل سال‌های گذشته بتواند به عنوان قهرمانی برسد.

خبرنگاری گفت امروز چند موقعیت حریف را خنثی کردی که مکانی پاسخ داد: واقعا نمی‌دانم. من ارادت خاصی به هواداران پرسپولیس دارم و دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. متاسفانه یک مصاحبه خیالی قبل از بازی چاپ شده که در آن مصاحبه از قول من عنوان شد که به پرسپولیس فکر نمی‌کنم، اما در اینجا می‌گویم که این مصاحبه صحبت‌های من نبوده است. از اینجا هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)