اختلافی با بازیکنان ندارم

مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مشكل تيم ما سرمربي نيست بلكه موقعيت‌هاي گلزني‌مان برابر حريفان به گل تبديل نمي‌شود.

ژلكو مياچ شايعه اختلافش با برخي از بازيكنان پرسپوليس را رد كرد و گفت: اين موضوع اصلا صحت ندارد و شما مي‌توانيد براي پي بردن به حقيقت از بازيكنان سوال كنيد. من در كنار علي دايي اهداف زيادي براي موفقيت پرسپوليس دارم و اميدوارم بتوانم با كمك بازيكنان اين هدف در باشگاه بزرگ پرسپوليس نهايي شود.

وي درباره عملكرد ضعيف پرسپوليس مقابل تيم 10 نفره راه‌آهن در هفته بيست و دوم ليگ برتر عنوان كرد:من قبل از بازي گفته بودم كه بازي نفت‌آبادان با راه‌آهن متفاوت است. ما بازي خوبي را مقابل راه‌آهن انجام نداديم چون آنها نقاط قوت پرسپوليس را بستند و ما به همين دليل به هدف‌مان نرسيديم.

 

وي افزود: به نظرم برابر راه‌آهن نسبت به بازي قبلي ضعيف‌تر ظاهر شديم و موقعيت كمتري داشتيم، اما اگر با هوش بوديم مي‌توانستيم به گل هم برسيم.

 

مياچ يادآور شد: با اخراج دروازه‌بان راه‌آهن و حضور 10 بازيكن در يك نيمه زمين كار براي ما دشوارتر شد. راه‌آهني ها در سه لايه دفاع مي‌كردند و ما هم متاسفانه نتوانستيم از دفاع آنها عبور كنيم، اما اين فرصت را داريم كه در ديدارهاي بعدي جبران كنيم.

وي در خصوص بي‌احترامي برخي از هواداران به علي دايي پس از بازي با راه‌آهن نيز گفت: دايي شناسنامه فوتبال ايران است و خودش تركيب تيم را مشخص مي‌كند. اين مشكل دايي نيست كه ما نتيجه نمي‌گيريم چون توپ‌ها . موقعيت‌هاي ما به گل تبديل نمي‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)