ژلکو میاچ می‌گوید راه آهن به راحتی و در روزی که پرسپولیس بازی متوسطی ارائه داده نتیجه را 2 بر صفر واگذار کرد.

ایسنا ، مربی کروات تیم فوتبال راه آهن پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: اصلا خوب بازی نکردیم. در یک بازی کاملا متوسط که پرسپولیس هم زیاد آماده نبود، نتیجه را واگذار کردیم. در حالی که بازیکنان‌مان اصلا انگیزه و تلاشی برای بردن این بازی از خود نشان ندادند.

وی افزود: ما می‌دانستیم که پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی و کرنرها قدرتمند است و با بازیکنان بلندقدش می‌تواند برای ما خطرساز شود. اما در دقایق اولیه بازی یک گل زودهنگام خوردیم که روی تیم ما خیلی تاثیر گذاشت. در دقایق اولیه بازی یک تیم همیشه باید تمرکز زیادی داشته باشد که متاسفانه ما نداشتیم.

میاچ در ادامه گفت: در نیمه دوم هر دو تیم متوسط بازی کردند اما وقتی دو تیم متوسط باشند، مشخص است که نتیجه به سود پرسپولیس رقم می‌خورد چرا که آن‌ها تیم قوی‌تری هستند. من قبل از بازی گفتم اگر از پرسپولیس یک مساوی هم بگیریم به سود ماست اما برخی افراد در داخل باشگاه می‌گفتند این پرسپولیس ضعیف است و به راحتی می‌توانیم این تیم را ببریم اما دیدید که این طور نشد. پرسپولیس 8 بازیکن ملی‌پوش دارد. در این شرایط مساوی بهتر از ماست. امروز خیلی راحت بازی را واگذار کردیم در حالی که با کمی تلاش بیشتر می‌توانستیم نتیجه بازی را عوض کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)