سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: تیم فوتبال آلومینیوم المهدی در این فصل از مسابقات لیگ برتر لطمه بسیاری خورده است.

اکبر میثاقیان در گفت و گو با ایسنا منطقه خلیج فارس، پیرامون صحبت های صورت گرفته در برنامه شب گذشته نود، افزود: نمی دانم بر چه اساسی برخی آقایان به خود اجازه می دهند راجع به تیم های دیگر به راحتی قضاوت کنند بی آنکه از این موضوع اطلاعی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان شش هفته مانده به انتهای فصل مسابقات لیگ دسته یک توانست با تکیه بر توانایی فنی خود به لیگ برتر صعود کند، گفت: آقایان دم از صعود با ارتباط می زنند که این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و تنها تخریب کردن موفقیت یک باشگاه سالم مورد هدف آن هاست.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه در فصل جاری لیگ برتر هیچ تیمی به اندازه آلومینیوم از نحوه قضاوت ها متضرر نشده است، تصریح کرد: شش پنالتی ما نادیده گرفته شده و چون تیم ما تازه به لیگ برتر صعود کرده‌ایم هیچ توجهی به آن نمی شود و در هر بازی داوران به راحتی از خطاها به سود ما صرف نظر می کنند اما انگار برخی کارشناسان تنها دوست دارند برای خدشه دار کردن کسی یا مطرح کردن خود به تیم آلومینیوم ضربه بزنند.

میثاقیان با بیان اینکه اگر این سخنان تداوم داشته باشد مجبور به اعتراض به مراجع بالاتر خواهیم شد، اضافه کرد: فصل گذشته در دیدار با شهرداری یاسوج نفوذ همان شخصی که دیشب به باشگاه آلومینیوم اتهام وارد کرد، باعث شد بازیکنی که اجازه بازی کردن نداشت وارد زمین شده و حتی دروازه ما را باز کند و این موضوع از خاطرش رفته و به دنبال حواشی می گردد.

وی در پایان با رد حضور حسین عسگری در جشن صعود آلومینیوم به لیگ برتر، گفت: امیدوارم کمیته انضباطی به سخنان این شخص رسیدگی کرده و تیم آلومینیوم را به استحقاقش برساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)