سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با تاکید بر اینکه معلوم نیست آقایان برای جام ‌حذفی قرعه کشی کرده اند یا برنامه را چیده‌اند،گفت: دو نفر می‌خواهند در یک برنامه تلویزیونی روی هم را کم کنند، حواشی آن گریبانگیر تیم آلومینیوم می‌شود.

اکبر میثاقیان در گفتگو با مهر، در خصوص قرعه کشی رقابت های جام حذفی و دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم هرمزگان و تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: برگزاری رقابت های جام حذفی به نفع همه تیم ها و در نهایت فوتبال ایران است اما معلوم نیست آقایان قرعه کشیده اند یا قرعه چیده اند؟

وی در همین خصوص افزود: ما در اولین بازی خود در رقابت های جام حذفی باید به مصاف تیم تراکتورسازی برویم که با توجه به شرایط خوبی که تراکتورسازی در این فصل دارد بازی سختی را پیش رو داریم. مطمئن باشد ما با همه توان مقابل این تیم بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان تاکید کرد: در مجموع به دلیل آنکه کمبود بازیکنی در چند پست داریم و همچنین به دلیل  مصدومیت چند بازیکن کلیدی، تمام تمرکز خود را بر روی رقابت های لیگ برتر قرار می دهیم و رقابت های جام حذفی را چندان جدی نمی گیریم تا بتوانیم سهمیه استان هرمزگان را در رقابت های لیگ برتر حفظ کنیم.

وی در خصوص حمایت مسئولان باشگاه آلومینیوم از خویش گفت: مدیرعامل باشگاه با توجه به اینکه به شرایط فعلی ما واقف بوده و می بیند که همه بیش از توان خود در تیم زحمت می کشند همواره مرا مورد لطف خود قرارداده و از من حمایت می کند.

میثاقیان در خصوص صحبت های خداداد افشاریان مبنی بر اینکه حسین عسگری به باشگاه آلومینیوم نزدیک بوده و به همین دلیل در جشن این باشگاه شرکت کرده است، گفت: دو نفر می خواهند در یک برنامه تلویزیونی یکدیگر را خراب کرده و روی هم را کم کنند، حواشی آن گریبانگیر تیم آلومینیوم می شود.

وی تاکید کرد: صحبت های افشاریان ارزشی ندارند چون همه می دانند که اشتباهات داوری در این فصل در اکثر موارد به ضرر تیم آلومینیوم بوده و باعث شده تا ما 9 امتیاز را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: صحبت های افشاریان به هیچ وجه صحت ندارد. اگر عسگری حامی تیم ما بود آیا من در بازی با ملوان بدان شکل که حقم نبود اخراج می شدم؟ ای کاش وضعیت به گونه ای می شد که در این فصل یک بار هم که شده مورد لطف رئیس دپارتمان داوری قرار می گرفتیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)