حالا شرایط به گونه‌ای شده که در جدول لیگ بالا‌تر از ما هستند اما این دلیل نمی‌شود. ما بازیکنان بسیار بزرگ و خوبی داریم

سایت گل؛ میثم نقی‌زاده حالا در خط میانی پرسپولیس آن‌قدر جایگاه محکمی پیدا کرده که توپ هم تکانش نمی‌دهد. هافبک دفاعی سرخپوشان درباره تساوی دیروز مقابل ذوب‌آهن و همچنین فینال جام حذفی که مهم‌ترین بازی فصل پرسپولیس خواهد بود با خبرنگار گل به گفتگو نشسته است.

بازی با ذوب‌آهن چطور بود؟

به نظر من خیلی سنگین بود. آن‌ها به ۳امتیاز احتیاج مبرمی داشتند برای همین خیلی انگیزه داشتند. ما هم بازی خوبی انجام دادیم و بازی به گونه‌ای بود که هر دو تیم می‌توانستند ببرند اما خب در ‌‌نهایت نتیجه مساوی عادلانه بود.

کارت زردی که گرفتی درست بود؟

بله درست بود. آن‌ها یک موقعیت خوب داشتند و روی ضدحمله خطرناک به یک موقعیت خوب رسیدند من هم برای اینکه جلوی موقعیت آن‌ها را بگیرم مجبور شدم خطا کنم و دو کارته شدم.

برای بازی فینال آماده هستید؟

شک نکنید. مطمئن باشید که ما فقط برد می‌خواهیم…

زورتان به سپاهان می‌رسد؟

خیرِ سرمان ما پرسپولیس هستیم! حالا شرایط به گونه‌ای شده که در جدول لیگ بالا‌تر از ما هستند اما این دلیل نمی‌شود. ما بازیکنان بسیار بزرگ و خوبی داریم و در بازی با سپاهان با وجود بزرگی آن‌ها بازی را می‌بریم و با کسب جام قهرمانی دل هواداران خود را با یک جام شاد می‌کنیم.

در لیگ جایگاه دیگر برایتان مهم نیست؟

چرا مهم نباشد. یک پله هم صعود کنیم برایمان مهم است. ما باید حداقل هر چه می‌توانیم بالا‌تر برویم تا بتوانیم لیگ را هم با یک موقعیت بهتر تمام کنیم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)