شنبه 12 اردیبهشت (15:06)

مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم فصل گذشته تيم فوتبال سايپا گفت: مي‌خواهم با قدرت براي پرسپوليس به ميدان بروم و با اين تيم قهرمان شوم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس به نقل از فارس، صابر مير قرباني پس از عقد قرارداد داخلي با پرسپوليس عنوان كرد: به اينكه قرارداد داخلي اعتبار دارد يا نه؛ كاري ندارم. من به مسئولان باشگاه پرسپوليس قول دادم از حالا به بعد به هيچ پيشنهادي فكر نكنم و سعي دارم فصل آينده بهترين بازي‌ها را براي اين تيم انجام دهم.


وي با بيان اينكه قرارداد يكساله با اين تيم امضاء كرده؛ ادامه داد: با هر تيمي قرارداد يكساله امضاء مي كنم و هر باشگاهي كه درخواست قرارداد دو ساله كند به آن جواب رد مي دهم. از تيم هاي ديگر هم پيشنهاد داشتم، اما با توجه به شرايط موجود؛ پرسپوليس را انتخاب كردم.

اين بازيكن در پاسخ به اين سئوال كه چطور بر خلاف فصول گذشته براي فصل جديد به سرعت تصميم گيري كرده است؛ عنوان كرد: از من سريع‌تر هم وارد عمل شده‌اند. باشگاه پرسپوليس شرايطي كه من مي ‌خواستم را فراهم كرد و به همين دليل، سريع وارد عمل شدم.

ميرقرباني خاطرنشان كرد: بازيكن حاشيه اي نيستم. كاري هم به حاشيه هاي تيم پر طرفداري مثل پرسپوليس ندارم. تمام عزم خود را جزم كرده ام تا بهترين بازي‌ها را براي اين تيم انجام دهم.
 
ميرقرباني كه در فاصله يك هفته مانده به پايان ليگ از سوي محمد مايلي كهن از حضور در تمرينات منع شد گفت: واقعا نمي دانم چرا مايلي كهن چنين تصميمي گرفت. او مربي با شخصيتي است و من نمي توانستم به او حرفي بزنم. براي من گذشته ها؛ گذشته و به پرسپوليس آمدم تا با اين تيم قهرمان شوم.
ميرقرباني كه فصل خوبي را در تيم سايپا پشت سر نگذاشت در مورد اين قضيه گفت: هدفم اين بود كه در سايپا بازي هاي خوبي انجام دهم و فصل بعد به يك تيم پرطرفدار بروم. سايپا تيم خوبي بود اما براي من كه در آبادان و كرمان بهترين بازيكنان تيمم بود خوب نبود. در اين تيم همه بازيكنان تا آخرين بازي سعي در نشان دادن خود داشتند. سايپا نفرات خوبي داشت و اگر مشكلاتي كه در طول فصل پيش آمد؛ نبود اين تيم مدعي قهرماني مي شد. من از 34 هفته فقط 16 بازي براي سايپا انجام دادم و 18 بازي در خانه بودم.


ميرقرباني يادآور شد: وقتي مرا با قيمتي گران به اين تيم آوردند اما در دفاع راست از من استفاده مي ‌كردند طبيعي بود كه ناراحت شوم هر حرفي كه مي‌زدم براي چند هفته اخراج مي‌شدم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)