پرسپولیس نیوز: قبل از بازی برگشت نسف قارشی و پرسپولیس در ازبکستان برخورد نامناسبی با سرپرست باشگاه پرسپولیس و هیات همراهش در این ورزشگاه انجام شد.

زمانی که تیم نسفقارشی ازبکستان برای بازی با پرسپولیس به تهران آمد از سوی این باشگاه اقدامات ویژه‌ای برای میزبانی از مدیران و اعضای این تیم ازبکستانی انجام شد تا در زمان اقامت و حضور در ورزشگاه آزادی، مشکلی برای اعضای کاروان نسفقارشی به وجود نیاید.

این در حالی است که زمانی که تیم پرسپولیس برای بازی برگشت به ازبکستان رفته بود اقدام مناسبی از سوی این باشگاه با سرپرست باشگاه پرسپولیس و هیات همراهش برای حضور در استادیوم قارشی انجام نشد به طوری که اعتراض مدیران پرسپولیس را در پی داشت.

زمانی که حمیدرضا گرشاسبی و همراهانش وارد استادیوم قارشی شدند محلی که برای استقرار آنها در نظر گرفته شده بود اتاقکی کوچک در قسمت دور افتاده استادیوم بود که وقتی گرشاسبی این صحنه را می‌بیند نسبت به این محل معترض می‌شود و عنوان می‌کند که ما در تهران بهترین امکانات را در اختیار شما قرار دادیم و در استادیوم آزادی هم قسمت VVIP را به شما دادیم اما رفتار شما کاملا متغایر با رفتار ما در تهران بود.

اعتراض‌های گرشاسبی در نهایت به گوش مدیرعامل باشگاه نسف قارشی می‌رسد و او شخصا وارد عمل شده تا با عذرخواهی از مدیران پرسپولیس شرایط را مناسب کند و در همین رابطه گرشاسبی و هیات همراه را به قسمت بهتری در ورزشگاه قارشی هدایت می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)