تا همین چند دقیقه پیش نمی‌دانستم با چه کسی برخورد کردم. پولادی که زنگ زد حالم را بپرسد تازه فهمیدم که با او برخورد کرده بودم

 گل؛ روز بازی پرسپولیس- سایپا اتفاق تلخی برای میلاد غریبی رخ داد. هافبک-مهاجم جوان و آینده‌دار سایپا در برخورد با مهرداد پولادی از ناحیه سر آسیب ديد و به بیمارستان منتقل شد. غریبی حالا که از بیمارستان مرخص شده درباره این برخورد می‌گوید: «خیلی داغان بودم. اصلا چیزی یادم نیست. می‌گفتند سیدجلال مرا زده اما حالا شنیدم با پولادی برخورد داشتم. یک چشمم افتاده بود و بیهوش شده بودم. تعویض که هیچ، یک ثانیه از بازی و حتی زمین بازی هم یادم نمی‌آید. در زمین بیهوش شدم و بلافاصله مرا به بیمارستان بردند.»

میلاد غریبی در ادامه می‌گوید: «واقعا تا همین چند دقیقه پیش نمی‌دانستم با چه کسی برخورد کردم. پولادی که زنگ زد حالم را بپرسد تازه فهمیدم که با او برخورد کرده بودم. رفتم بیمارستان و پزشکان از سرم عکس گرفتند. خدا را شکر سالمم و مشکل خاصی نیست. فقط یک کوچولو سرگیجه دارم که امیدوارم زود‌تر برطرف شود تا بتوانم برای سایپا بازی کنم.»

غریبی در ادامه می‌گوید: «در این یک روز گذشته خیلی‌ها به من زنگ زدند. باید از تمام آن‌ها تشکر کنم. به خصوص علیرضا منصوریان و البته مهرداد پولادی که تماس گرفت و حالم را پرسید. البته مسئولان سایپا هم برای من سنگ تمام گذاشتند. آقای تقوی و سبحانی و دیگر مسئولان سایپا بار‌ها با من تماس گرفتند و حالم را پرسیدند که باید از آن‌ها تشکر ویژه‌ای داشته باشم»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)