پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جذب مهاجم در این تیم دیگر بیهوده است.

مهرداد میناوند، با اشاره به قرعه پرسپولیس در ابتدای لیگ گفت: قرعه برای حریفان سخت تر از پرسپولیس است چرا که اکثر بازیکنان پرسپولیس در تیم ماندند و قالب تیم حفظ شده است. البته برای تیمی که برای قهرمانی بسته شده هم فرقی ندارد که اوضاع چگونه است.

وی در مورد برگزاری دربی در هفته چهارم افزود: شهرآورد زودهنگام به نفع پرسپولیس است چرا که بازیکنان پرسپولیس با هم هماهنگ هستند از طرفی حریف زمان می برد تا به هماهنگی کامل برسد و به همین خاطر از این نظر شرایط به نفع تیم است از طرفی حریف هم نمی تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات حاشیه ای اخیر خاطرنشان کرد: متاسفانه اتفاقاتی را در پرسپولیس شاهد هستیم که دشمن هم نمی‌تواند این بلاها را سر تیم بیاورد، آن از شرایط مالی تیم و آن هم از آوردن مهاجم.

میناوند گفت: در حال حاضر گابریل کالدرون تاکید زیادی روی جذب مهاجم دارد از طرفی مدیران مدام در حال پشت گوش انداختن رفع نیازهای تیم هستند. متاسفانه مدیران می خواهند ادای امیر عابدینی را درآورند اما نمی دانند که نمی توانند اقدامی مانند کوچکترین کارهای عابدینی را انجام دهند. عابدینی مدیری از جنس فوتبال بود اما این افراد بدون هیچ شناختی و معلوم نیست که از کجا از پرسپولیس سردرآورده اند.

وی اضافه کرد: به کالدرون اعتماد کامل داریم چرا که او مربی خوب و با دانشی است اما او مقصر است چرا که خیلی از صحبت ها را بیان نمی‌کند و مشکلات را نمی‌گوید. در صورت ناکامی او باید پاسخگو باشد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: از محسن خلیلی به عنوان تنها فرد فوتبالی درون باشگاه انتظار داریم که صدای هواداران باشد و حداقل او به شرایط اعتراض و صدای هواداران را به گوش مدیران برساند.

میناوند گفت: دیگر برای جذب بازیکن جدید زمان زیادی از دست رفته است. از طرفی اینکه مدام می گوییم بازیکن می آوریم هم تمرکز مربی را می گیرد و هم تمرکز بازیکنان جوان که با انگیزه کار می کنند. این رفتارها همه جوجره به ضرر پرسپولیس است.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال شرایط خوبی دارد و از همه تیم ها جلو تر است و فقط اینکه اگر مدیران بی کفایت بگذارند و کارشکنی نکنند پرسپولیس بازهم موفقیت هایش را تکرار خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)