پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس از من خواستند که در حال حاضر در مورد مدیریت باشگاه صحبت نکنم و من هم به خاطر آرامش تیم فعلا صحبتی در مورد مدیران تیم انجام نخواهم داد.

مهرداد میناوند در مورد موضعی که علیه مدیریت کنونی باشگاه پرسپولیس گرفته است، گفت: در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس از من خواستند در مورد این مسائل صحبت نکنم تا آرامش تیم حفظ شود و من هم برای حرف و خواسته آنها احترام زیادی قائل هستم.

وی افزود: همیشه بدون توجه به اینکه چه کسی بالای سر تیم بوده، همواره از سر دلسوزی صحبت‌هایم را مطرح کردم. حتی خیلی از اوقات افرادی در پرسپولیس بودند که ارتباط خیلی دوستانه‌ای با آنها داشتم اما به خاطر پرسپولیس و از سر دلسوزی حرف‌هایم را زده‌ام. موفقیت پرسپولیس همیشه در اولویت بوده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه گفته می‌شود مسوولان باشگاه پرسپولیس قصد شکایت از وی را دارند، تاکید کرد: من از شکایت هراسی ندارم و همیشه هر چه به صلاح پرسپولیس بوده را به زبان آورده‌ام.

وی تاکید کرد: در حال حاضر گوی و میدان در اختیار این افراد است اما آخر کار منتظر هستیم تا ببینیم این افراد برای پرسپولیس بزرگ چه کاری انجام می‌دهند.

میناوند گفت: همیشه موفقیت پرسپولیس و آرامش تیم از هر نظر در اولویت بوده است. در این مدت تیم خوب نتیجه گرفته و باید این روند حفظ شود. حالا با هر فردی؛ این موضوع از همه چیز مهمتر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)