مهرداد میناوند بال چپ سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و تیم ملی که حالا یکی از پیشکسوتان پرسپولیس محسوب می‌گردد.

 امروز در مصاحبه با گل بطور کوتاه و مختصر در مورد وضعیت پرسپولیس و حاشیه‌های اخیر این تیم سخن گفت. جالب آن است که میناوند بر خلاف بسیاری از اسطوره‌های پرسپولیس نظیر پروین ، به ژوزه و فرصت دادن به این مربی پرتغالی امیدوار است البته با توجه به این امر که او نیز تمام توجه خود را معطوف پرسپولیس کند.

مهرداد پولادی پنالتی را خراب کرد اما کسی علیه او شعار نداد. نظر شما در این رابطه چیست ؟

فهم و درک هواداران بسیار بالاست و آن‌ها می‌دانند هر بازیکنی در هر سطح از فوتبال دنیا امکان از دست دادن پنالتی را دارد و این امر برای هواداران سرخ‌پوشان هضم شده بود.

نمایش پرسپولیس برابر سایپا چطور بود ؟

نمایش دیروز پرسپولیس به مراتب بهتر از گذشته بود و نشان از رشد فنی این تیم در طول چند هفته‌ی گذشته داشت. ما از اول نیز گفته بودیم که اگر به کادر فنی و بازیکنان فرصت داده شود تا هم بازیکنان به بازی در کنار هم عادت کنند و هم کادر فنی به ترکیب ایده‌آل خود دست یابد ، این تیم قابلیت‌های خوبی برای موفقیت خواهد داشت.

در بازی برابر سایپا حق پرسپولیس برد و اگر پولادی با دقت‌تر عمل می‌کرد و یا اگر داور کم‌لطفی نمی‌کرد ، پرسپولیس می‌توانست سومین پیروزی خود را کسب کند و مزد یک ارائه‌ی خوب و زیبا را با برد دریافت کند. دیروز پرسپئلیس از نظر سرعت و توان بدنی در 90 دقیقه خوب و قابل توجه بود.

مهدوی‌کیا را چطور دیدی؟

او فوق العاده بود. مهدی در این سن و سال با تمام وجود 90 دقیقه جنگید و انرژی گذاشت. من فکر می‌کنم او الگو و اسطوره‌ی خوبی برای جوانان پرسپولیس خواهد بود.

مهرداد میناوند مانوئل ژوزه را چگونه ارزیابی می‌کند ؟

مانوئل مربی بزرگ و توانمندی است که قابلیت فنی آن را دارد که پرسپولیس را با این تیم پرستاره به موفقیت برساند اما فراموش نکنیم که او باید توجه داشته باشد که در ایران است و این‌جا شرایط خاص خودش را دارد. او نباید فراموش کند که علی کریمی اسطوره‌ی پرسپولیسی‌ها است ، اسطوره‌ای که محبوبیت کم‌نظیر و شاید بی‌نظیری نزد هواداران سرخ دارد. بنابراین باید هرچه زودتر خود را با این شرایط وفق دهد و مساله‌ی کریمی را ختم به خیر سازد. شرایط امروز ژوزه را ما در اروپا تجربه کردیم ، اما سعی کردیم خود را با شرایط آن‌جا وفق دهیم و بر اساس مشترکات در کنار یک‌دیگر به موفقیت فکر کنیم.

ژوزه مانوئل ، کارلوس کیروش ؛ در مورد این دو چه باید گفت ؟

ژوزه و کیروش مرا یاد قلعه‌نوعی و مظلومی می‌اندازند. خیلی برای من عجیب است این دو مربی با هزینه‌های بالا و شرایط بسیار سخت به ایران آمدند تا فوتبال ایران را متحول سازند اما گویا حالا که به هم رسیده‌اند به فکر کینه‌ها و جنگ‌های قدیمی افتاده‌اند و یادشان از هدفی که به خاطر آن به ایران آمده‌اند ، رفته است.

قبول دارید که تعطیلات لیگ برای پرسپولیس توفیق اجباری بود ؟

شرایط پرسپولیس به گونه‌ای بود که به زمان نیاز داشت تا به هماهنگی لازم برسد و این تعطیلات بهانه‌ی خوبی برای پرسپولیس بود. حالا هم فکر می‌کنم با وجود گل‌محمدی تعطیلات بیش از پیش شرایط پرسپولیس را سر و سامان دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)