مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: من اجازه نمی دهم کسی حق باشگاه ذوب آهن را پایمال کنند و کسانی که به من توهین می کنند، انگار به مدیران باشگاه خودشان توهین کرده اند.

سعید آذری در خصوص شایعه حضور رامین رضائیان در باشگاه ذوب آهن و مذاکره با وی اظهار داشت: هیچ مذاکره ای با این بازیکن صورت نگرفته است یعنی درخواستی از سوی گل محمدی به ما ارائه نشده است. بنده نه با کسی مذاکره ای داشتم و نه آقای گل محمدی بازیکن داخلی جدیدی را خواستار شده است.

وی در خصوص برنامه ذوب آهن در تعطیلات لیگ تصریح کرد: ما فردا یک بازی با تیم کاشانی خواهیم داشت، 6 شهریور با سیاه جامگان بازی خواهیم کرد و پس از آن برای برپایی اردوی یک هفته ای عازم تهران خواهیم شد تا دو بازی دوستانه هم در پایتخت داشته باشیم.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص جذب دو بازیکن خارجی ادامه داد: یکی از آنها را برایش دعوتنامه فرستادیم. سرمربی تیم دیروز درخواست جذب این بازیکن را به ما ارائه کرد و در سفری که به برزیل داشته از این بازیکن رضایت داشته و به احتمال فراوان به زودی این بازیکن را جذب خواهیم کرد.

آذری درباره انتقادش از تقسیم ناعادلانه سهم باشگاه ها از تبلیغات محیطی خاطرنشان کرد: من این گونه نگفته بودم. من گفتم برند استقلال، پرسپولیس و تراکتور متعلق به خودشان است و این اختیار را دارند. آنها می توانند روی لباس شان و هرجا که متعلق به خودشان است تبلیغات کنند. اما جایی که متعلق به همه است و در واقع پخش تلویزیونی است آن دیگر در اختیار سازمان لیگ است که به من هم ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: در این مدت همه سعی دارند موج سواری کنند و اعلام کنند که آذری یک ضد پرسپولیسی است. من نه ضد پرسپولیسی هستم و نه ضد استقلالی. من مدیر باشگاه ذوب آهن هستم و حق باشگاه ذوب آهن را از حلقوم هرکسی که می خواهد می گیرم. من هم به هواداران پرسپولیس و هم استقلال احترام می گذارم. اما باید توجه داشته باشیم من یک اصفهانی ناسیونالیست هستم. من تیم اولم ذوب آهن است. 35 سال در این باشگاه انجام وظیفه کردم. افتخار می کنم که مدیرعامل این باشگاه هستم و به عنوان یک اصفهانی به این باشگاه عشق می ورزم. این را هم می گویم در این چند سالی که مدیرعامل ذوب آهن بودم همیشه مراودات خوبی بین ما و باشگاه پرسپولیس  وجود داشته است. زمان آقای کاشانی و آقای رویانیان و همیشه به تعهدات فی مابین پایبند بودیم.

وی ادامه داد: ما چه گناهی داریم که به ما حمله شود؟ می خواهند یک چهره از من وانمود کنند تا عدم انجام به تعهداتشان زیر سایه آن باشد و همه جا وانمود شود من یک ضد پرسپولیسی هستم. من به این تیم و هوادارانش احترام می گذارم. علیرغم اینکه در دو ماه گذشته خیلی ها سعی کردند وحشتناک ترین توهین ها به خودم و خانواده ام صورت گیرد. باید بگویم این جنگی که بین سازمان لیگ و این سه باشگاه افتاده به نوعی سازمان لیگ نماینده همه باشگاه ها است. به نظر من این مقداری ما را به سمت و سویی می برد که سازمان لیگ توانایی دفاع از باشگاه های خود را ندارد. اگر داشت این اتفاق نمی افتاد. این حق تبلیغات محیطی در آن همه باشگاه ها سهم دارند.

آذری بیان داشت: من اجازه نمی دهم کسی حق باشگاه ذوب آهن را پایمال کنند. کسانی که به من دارند توهین می کنند در واقع به مدیران خودشان توهین می کنند که نمی توانند تعهدات خودشان را عملی کنند. در واقع باید بگویم وقتی به ما فحاشی می شود اراده ما را قوی تر می کنند که بتوانیم برای موفقیت ذوب آهن تلاش بیشتری کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)