جمعه 20 دی (08:00) 

مرجع خبری پرسپولیس : ناسزاهاي هواداران را در نقل و انتقالات جبران مي کنم

 حق اميرحسين صادقي اين نبود که بعد از 7 سال تلاش در استقلال در استاديوم آزادي و از طرف هواداران استقلال بدترين ناسزاها را بشوند . صادقي که زماني از متعصب ترين بازيکنان استقلال بود و سرش را براي اين تيم مقابل توپ مي گذاشت در بازي استقلال مقابل مس بدترين الفاظ را از هواداران تيم سابقش شنيد. صادقي پس از پايان بازي در رختکن مس به خاطر دشنام هايي که شنيده بود بغض کرد و اشک ريخت . او مي گويد که بت استقلال در ذهنش شکسته و اين تيم ديگر عشق او نيست. ما هم فکر مي کنيم حق صادقي اين نبود که پس از 7 سال زحمت در استقلال بدترين دشنام ها و ناسزاها را بشنود. او از مکتب استقلال برآمده و حقش نبود با دل شکسته خاطرات خوبش در تيم را فراموش کند. درد دل اميرحسين را بخوانيد .

 

 شنيده ايم استقلالي هاي حاضر در ورزشگاه حسابي تو را مورد لطف قرار دادند ؟ واقعا دستشان درد نکند. نيمه دوم بدترين فحش ها را از هواداران تيمي شنيدم که 7 سال جواني ام را در آن خرج کردم . واقعا متاسفم.

 واقعا بعد از توهين استقلالي ها گريه کردي ؟ قبلا در استاديوم آزادي فقط به خاطر باخت استقلال گريه مي کردم و ناراحت مي شدم اما شنبه فقط به خاطر هواداران استقلال گريه کردم . آن ها خاطرات 7 ساله مرا زير سئوال بردند. انگار نه انگار من بازيکني بودم که 7 سال براي اين تيم زحمت کشيدم . براي خودم متاسفم که همه زحماتم را براي استقلال ناديده گرفتند و هر چه از دهنشان در آمد نثارم کردند.

هواداران استقلال حق فحاشي به تو را نداشتند زيرا حرکتي نکردي که آن ها را تحريک کني ! من نه تنها آن ها را تحريک نکردم بلکه براي آن ها دسته گل هم بردم . من حتي بعد از بازي رفتم با داور دست دادم اما متاسفانه استقلالي ها بدترين ناسزاها را به من دادند و به ناموس من فحش دادند. مطمئن باشيد اين ناسزاها و بي حرمتي ها را جبران مي کنم. نمي دانم چرا جو در استاديوم عليه من بود.

شايد هواداران استقلال از تو دلخور بودند؟ من بعد از جدايي از استقلال حتي يک بار هم عليه اين تيم حرف نزدم، شايد اگر حرفي مي زدم اين جوري نمي شد . من چوب سادگي ام را خوردم.

با اين وضعيت ماجراي بازگشت تو به استقلال به کجا مي کشد؟ از اين به بعد استقلال فقط در ذهن من است . عشق و علاقه من به اين تيم تمام شد . ديگر هرگز به بازي استقلال فکر نمي کنم. پرونده بازگشت من به استقلال را ببنديد و يک مهر مختومه هم روي آن بزنيد . ديگر با ميلياردها پول هم به استقلال بر نمي گردم.

ممکن است به پرسپوليس بروي؟ نمي دانم….. اما در فصل نقل و انتقالات بي مهري استقلالي ها را جبران مي کنم. آن ها مي فهمند که نبايد به بازيکني که هفت سال براي آن ها جنگيده بي احترامي کنند. جو استاديوم خيلي به ضرر مس بود؟ نه تنها به ضرر مس بود بلکه داور بازي هم تحت تاثير شعارهاي هواداران استقلال سوت مي زد. استقلالي ها فحش هايي به عنايت مي دادند که اگر من جاي او بودم از خجالت آب مي شدم.

در مقابل استقلال کم کاري که نکردي؟ هرگز، من همه چيزم را در فوتبال مديون امير قلعه نويي هستم و او يادم داده با پيراهن هر تيمي که بازي مي کنم متعصب باشم. من ديروز همه تلاشم را براي مس کردم و از خودم راضي هستم . شايد هواداران استقلال به همين دليل به من فحش دادند

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)