مرجع خبری پرسپولیس : ناصر فريادشيران مربى تيم فوتبال نفت تهران از انتقال اين تيم به اراك اصلاً راضى نيست و بشدت نسبت به اين موضوع اعتراض دارد. هر چند كه او مى داند اين انتقال انجام مى شود اما حرفش را مى زند تا مردم واقعيت ها را بدانند.

 

• اين روزها بحث انتقال نفت تهران به اراك شدت گرفته است. در اين ارتباط چه صحبتى داريد؟
– من به عنوان كسى كه كارمند شركت نفت بودم و پدرم هم كارمند نفت بود و با پول نفت بزرگ شدم و خانواده ما ورزشى هستند و با همين پول بازيكن و مربى اين تيم شدم، الان دلم مى سوزد. من به عنوان پيشكسوت تيم و بازنشسته شركت نفت حرف مى زنم. همه كارشناسان مخالف اين انتقال هستند. ما به هيات دولت احترام مى گذاريم و آقاى احمدى نژاد دستور داده اند و اين تيم بايد به اراك برود اما من مى دانم كه نفت با چه سختى ها و دشوارى هايى بالا آمده و الان دلم مى سوزد. من نظر شخصى ام را مى گويم و حرفهاى من ربطى به باشگاه ندارد.

 

• چرا نفت تهران به اراك منتقل مى شود؟
– پاس، صبا، پيكان و راه آهن هم در سالهاى گذشته به شهرهاى ديگر منتقل شدند اما نفت تهران بعد از ۶۰ سال كه تاسيس شده، به خاطر اطلاعات غلطى كه به اعضاى هيات دولت، وزير نفت و آقاى احمدى نژاد داده اند، قرار است به اراك منتقل شود. در اراك تيم هايى بوده اند كه به آنها كمك نكرده اند تا بالا بيايد.

الان هميارى اراك در ليگ يك است و با تيم اول ۵ امتياز فاصله دارد و آقاى وطنى سرمربى اين تيم گله مى كند كه كمكم نمى كنند و گرنه همين تيم به ليگ برتر صعود مى كند.


• فكر مى كنيد اين انتقال درست است؟

– نمى خواهم مشكلى براى نفت تهران، مردم اراك، نمايندگان مجلس اين استان و استاندار استان مركزى به وجود بيايد اما حرفم اين است كه نابرده رنج گنج ميسر نمى شود.

• بنده به عنوان سرمربى اين تيم كه ۳ سال با نفت كار كردم و ۲ بار قهرمان شدم، با ساندويچ سوسيس و كالباس و ندارى تيم ساختم و با كمترين امكانات با كمك چند نفر يعنى آقايان عليپور، ميرشيبانى، كمپانى و ايرانيان اين تيم را بالا آورديم.
-بالاخره تيم در طول ۷ سال با مشكلات زيادى مواجه بوده است.

• و حالا دوست داريد ثمره آن را ببينيد.
– اين تيم نهالى بوده كه سال ۸۲ كاشته شده و الان درخت شده كه هم سايه و هم ميوه دارد. كاركنان نفت تهران مى خواهند و ميوه اين درخت استفاده كنند اما با اين تصميم مى خواهند اين درخت را از ريشه بكنند و به اراك ببرند. مطمئن باشيد كه اين درخت در اراك خشك خواهد شد. به هر حال تصميم خوبى نبود و از وزير نفت و رئيس جمهور مى خواهم تجديد نظر كنند و به جاى آن به هميارى اراك كمك كنند تا به ليگ برتر بيايد كه حاصل تلاش خودشان باشد و لذتش را ببرند.

•پيشنهاد ديگرى نداريد؟
– به هر حال اين تيم منتقل مى شود و مبارك اراكى ها باشد اما پيشنهاد مى كنم همين هميارى اراك يا هر تيمى كه نمى تواند به ليگ برتر بيايد را به نفت تهران بدهند و ما آن را به ليگ برتر مى آوريم و همان تيم را به دولت مى دهيم تا به زاهدان يا خراسان جنوبى بدهند تا همه استان هاى كشور تيم ليگ برترى داشته باشند.ما ۳۱ تا استان داريم و اگر اينطورى باشد بايد ۳۱ تيم ليگ برترى داشته باشيم و هيچ وقت هيچ كدام از آنها نيفتند.

• حرف پايانى؟
– همانطور كه مسئولان استان مركزى پيگير انتقال نفت تهران به اراك هستند، تعجب مى كنم كه چرا مسئولان تهرانى از نفت تهران حمايت نمى كنند؟ با اين وضعيت تكليف تيم هاى پايه ما چه مى شود؟ كاش آخر فصل اين اتفاق مى افتاد. اگر اين تيم در ليگ نماند تكليف چيست؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)