مرجع خبری پرسپولیس : مسیر ورود نمایندگان رسانه های گروهی برای پوشش خبری و تصویری دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اعلام شد.

 

عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ برتر عصر امروز شنبه ضمن اشاره به حضور نمایندگان و ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه آزادی گفت: با توجه به حضور نمایندگان آسیایی کلیه خبرنگاران و عکاسان باید از درب ورودی جایگاه ویژه وارد ورزشگاه شوند.

وی درباره دلیل برگزاری دیروقت بازی و تعیین ساعت 19 و 40 دقیقه شب برای آغاز مسابقه گفت : با توجه به برگزاری بازی در میان هفته تصمیم گرفتیم ساعت بازی را تغییر دهیم تا هم افراد بیشتری برای تماشای بازی به ورزشگاه بیایند و هم افرادی که می خواهند از طریق تلویزیون بازی را تماشا کنند امکانش را داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه عکاسان و تصویربرداران قبلا از تونل وارد ورزشگاه می شدند به تغییر این مسیر اشاره کرد و گفت: همانطور که اشاره شد کلیه خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی باید از ورودی جایگاه ویژه وارد ورزشگاه شوند.

محمدی در مورد محل استقرار نمایندگان رسانه های گروهی نیز گفت: عکاسان و تصویربرداران می توانند در کنار زمین حضور داشته باشند اما خبرنگاران رسانه های گروهی اعم از روزنامه ها، خبرگزاری ها و صدا و سیما باید در جایگاه خبرنگاران حضور داشته باشند و نمی توانند کنار زمین باشند.

رئیس سازمان لیگ برتر در پایان از صدور آی دی کارت ویژه برای ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت حضور در دیدار عصر یکشنبه تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان خبر داد. این بازی از ساعت 19:45 دقیقه یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)