پرسپولیس نیوز: نبیل معلول به این نکته اذعان کرد که تیمش فردا و در مصاف با پرسپولیس کار سختی پیش رو دارد.سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر در خصوص بازی با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی سختی پیش رو داریم پرسپولیس تیم خوبی است.

*امیدوارم فینالیست آسیا شویم

وی ادامه داد: امسال الدحیل استارت خوبی زده است. همچنین پرسپولس در لیگ حضور خوبی داشته است و امیدواریم که بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهیم. امیدواریم الدحیل برای اولین بار به فینال راه پیدا کند.

* آماده رویارویی با پرسپولیس هستیم

سرمربی تیم الدحیل درباره بازی در تهران و حضور ۱۰۰ هزار  تماشاگر در این بازی چیست افزود: شک نداریم که فردا بازی بزرگی خواهد بود. پرسپولیس تیم خوبی است اما ما هم برای این بازی آماده هستیم و از نظر ذهنی خودمان را آماده این بازی کرده‌ایم. ما برای بازی فردا مثبت فکر می‌کنیم و آماده این بازی هستیم. چرا که بازیکنان تجربه کافی برای این بازی دارند و به تهران نیامدیم که ببازیم. ما برای جنگیدن آمدیم.

* در دیدار رفت هم کنترل بازی در اختیار الدحیل بود

سرمربی تیم الدحیل در ادامه درباره اینکه برای بازی فردا آماده هستید و با حضور هواداران پرسپولیس سعی می‌کنید از چه تاکتیکی استفاده کنید، گفت: این تجربه من در این چند سال که در فوتبال هستم نشان داده تماشاگران بازی نیستند که نتیجه بازی را رقم می‌زنند بلکه بازی بازیکنان مهم است. ما در بازی رفت مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم. بازی خوبی انجام دادیم. کنترل بازی را در دست داشتیم و برای بازی فردا آماده این بازی بزرگ هستیم. در آخر این نتیجه بازی است که مهم است. کسی راجع به تماشاگران بعد از بازی حرف نمی‌زند نتیجه از همه چیز مهم‌تر است.

* پرسپولیس هم مثل ما چند بازیکن کلیدی‌اش را ندارد

وی در خصوص مصدومیت یکی از بازیکنان این تیم و بازگشت سایر مصدومان اظهار داشت: یوسف و اسماعیل مصدوم هستند و یک بازیکن مهم ما یک هفته نبوده اما پرسپولیس هم برای این بازی غایب دارد و نمی‌دانم غیبت این بازیکنان چه تأثیری در عملکرد این تیم می‌گذارد. آنها با دو بازیکن یک کارته روبه‌رو هستند و بازیکن عراقی‌شان هم غایب است.این در حالی است که پرسپولیس روز چهارشنبه بازی کرد اما ما استراحت کردیم. اما نمی‌شود گفت که چه تغییری در ترکیب تیم می‌دهیم.

*فلسفه بازی ما هجومی است و مقابل پرسپولیس دفاع نمی‌کنیم

وی در خصوص اینکه آیا فردا با ترکیب دفاعی بازی خواهد کرد یا نه،‌افزود: فلسفه فوتبال ما هجومی است و دفاعی بازی نمی‌کنیم بازیکنان ما می‌جنگند، البته پرسپولیس تیم قدرتمندی است و چند بازیکن تکنیکی دارد و ما سعی می‌کنیم آنها را مهار کنیم و جز این راه نقشه دفاعی دیگری نداریم.

* بردن پرسپولیس برای تاریخ باشگاه الدحیل مهم است

سرمربی تیم الدحیل در ادامه درباره اینکه با توجه به اینکه سرمربی قبلی تیم الدحیل نتایج درخشانی کسب کرد و با توجه به اینکه اگر شما نتیجه نگیرید مدیران باشگاه تغییراتی در این تیم انجام می‌دهند و شما خطری برای بازی مقابل پرسپولیس احساس می‌کنید یا خیر، گفت: امیدوارم اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد همه چیز در بازی فردا ۵۰، ۵۰ است، بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهیم داشت. از لحاظ بدنی آمادگی بالایی داریم. این نتیجه در تاریخ الدحیل مهم است که فردا مقابل پرسپولیس پیروز شویم. بازی مقابل پرسپولیس قابل پیش‌بینی نیست.

* مقابل پرسپولیس فشاری را حس نمی‌کنیم

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شما ۹ بازی پی‌درپی را پیروز شدید آیا این فشار برای شما وارد نمی‌شود که اگر مقابل پرسپولیس مساوی یا باخت به دست آورید چطور با این فشار روانی کنار می‌آیید، گفت: ما هیچ فشاری را حس نمی‌کنیم، امیدوارم در مقابل پرسپولیس شکست نخوریم و حتی بازی فردا مساوی نشود، یکبار ما آنها را برده و یکبار هم در گذشته مساوی کرده‌ایم، حالا امیدواریم در بازی فردا نوار پیروزی‌هایمان ادامه داشته باشد و فشار باخت و مساوی را حس نمی‌کنیم با تمام توان مقابل پرسپولیس به میدان می‌رویم.

* سعی می‌کنیم اول به پرسپولیس گل بزنیم

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس در خانه شرایط خوبی دارد و چه برنامه‌ای برای گلزدن برای این تیم دارید، افزود: ما در یک چهارم نهایی بازی می‌کنیم و همه تیم‌ها در سطح بالایی قرار دارند و بی‌جهت به اینجا نرسیدیم. سعی می‌کنیم فردا مثل بازی رفت گل بزنیم هر چند که پرسپولیس دفاع خیلی خوبی دارد و در آسیا این مسئله را نشان داده است.

* شاید پرسپولیس از امتیاز میزبانی استفاده کند؛ اما ما باخت نمی‌خواهیم

وی در پایان درباره اینکه شما در بازی رفت از امتیاز میزبانی استفاده نکردید و با نتیجه یک بر صفر پرسپولیس را شکست دادید، نگران این نیستید که پرسپولیس از امتیاز میزبانی استفاده کند و با حضور پرشور هوادارانش مقابل شما به پیروزی برسد، گفت: تجربه بازی کردن مقابل تیم‌های پرطرفدار و بازی پرتماشاگر را دارم، پرسپولیس نیز عادت دارد با حضور هواداران پرشورش بازی کند ، ممکن است از امتیاز میزبانی استفاده کند اما ما برای باخت به میدان نمی‌رویم، ما تیم حرفه‌ای هستیم، به دنبال کسب نتیجه هستیم چه هوادار باشد و چه نباشد برای ما امتیاز گرفتن مهم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)