دبیر فدراسیون فوتبال پس از پایان جلسه با سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در این جلسه به جمع بندی نرسیدیم و قرار است چنین جلساتی در آینده ادامه پیدا کند.

به گزارش فارس، مهدی محمد نبی درباره جلسه امروز مسئولان فدراسیون فوتبال با کی روش و برنامه ریزی برای سال آینده گفت: تقریبا این جلسه از ساعت 11 شروع شد، بر اساس پیشنهادی که سازمان لیگ و کی روش برای ادامه مسابقات تیم ملی، دوستانه و کمپ‌هایی که قرار است تیم ملی داشته باشد و همچنین برنامه سازمان لیگ در سال 92،93 نقطه نظراتی داده شد. لازم است برنامه هفتگی در برنامه تیم ملی و سازمان لیگ دیده شود.

وی ادامه داد: کاظمی، تاج و کی‌روش نظراتشان را دادند، در این جلسه به جمع بندی نرسیدیم و قرار است چنین جلساتی ادامه پیدا کند.

نبی در پاسخ به این سوال که حرفهایی زده می‌شود درباره اینکه برنامه لیگ ممکن است تغییر کند و چرا شما الان برنامه ریزی می‌کنید، اظهار داشت: الان نمی‌توانم جزئیات را بگویم، باید دبیر و رئیس سازمان لیگ نظراتشان را بدهند و به جمع بندی برسیم.

دبیر فدارسیون فوتبال درباره برگزاری لیگ و اینکه به صورت شانزده و یا هجده تیمی برگزار می‌شود، عنوان کرد: رئیس فدارسیون می‌تواند نقطه نظراتش را بدهد و هیات رئیسه باید ببیند که آن را اجرا می‌کند یا نه، اما شانزده تیمی شدن لیگ تصویب شده است.

نبی در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه نظر شما در این‌باره چیست، گفت: هر چه جمع تصمیم بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)