پرسپولیس نیوز : نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما به قراردادی که با برانکو داریم متعهد هستیم و او هم باید به قراردادی که با پرسپولیس دارد متعهد باشد.

مهدی محمدنبی نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت برانکو ایوانکوویچ گفت: روزی که کار را آغاز کردیم در این ۶۰ روز روزهای بحرانی داشتیم. چرا که در نیم‌فصل آقای گرشاسبی به دلیل بازنشستگی از پرسپولیس رفت و قبل از نیم‌فصل مبلغی که باید پرداخت می‌شد نشده بود اما زمانی که عرب به پرسپولیس آمد با مجموعه‌ای از بدهی‌ها روبه‌رو بود که به تدریج این پول پرداخت شد تا به دربی رسیدیم. ما صورت مالی خواستیم و دیدیم که مطالبات بازیکنان برخی تا ۴۰، ۵۰ و ۶۰درصد پرداخت شده است. اما درباره برانکو اصلاً پرداختی صورت نگرفته بود به همین دلیل این فاصله هیأت مدیره تلاش کرد ۵۵ درصد از مبلغ قرارداد پرداخت شود.

وی افزود: بعد از دو قهرمانی پرسپولیس که به دست آمد از این بحران رها شدیم. برانکو فرد دلسوزی است که رابطه خوبی با باشگاه و هواداران دارد اما این رابطه خوب بین مجموعه باشگاه هم برقرار است. برانکو درخواست‌هایی دارد که به حق است او باقی مطالباتش را می‌خواهد. مذاکراتی اواخر لیگ داشتیم تا اعداد و ارقامی وارد خزانه شود اما با توجه به صحبت‌هایی که با مدیر برنامه‌های برانکو انجام شد تا پایان خرداد وقت گرفتیم تا مطالبات به حق او را پرداخت کنیم. در این مطالبات ما ۲۰ درصد مبلغ قرارداد سال بعد او را هم آماده‌ کرده‌ایم که پرداخت خواهیم کرد.

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:‌ اخلاق حکم می‌کرد که این دغدغه هواداران حل شود اما متعهد بودن دو طرفه است. وقتی باشگاه تعهداتش را انجام می‌دهد طرف مقابل هم باید تعهداتش را انجام دهد و با توجه به شخصیتی که از برانکو سراغ دارم می‌دانم که او هم به تعهداتش پایبند خواهد بود.

نبی درباره اینکه عنوان شده برانکو وسایل شخصی‌اش را از ایران برده تصریح کرد: تا جایی که من می‌دانم او وسایل شخصی‌اش را نبرده و حتی بخش تشریفات باشگاه برای برانکو بلیت برگشت را هم تهیه کرده است و این بلیت به او داده شد. به هر حال وقتی این شرایط پیش می‌آید شایعات هم به راه می‌افتد. وقتی ما هم به سفر می‌رویم با خودمان یک چمدان می‌بریم.

وی درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس ادامه داد: بعد از بازی مقابل سپاهان در جام حذفی آقای برانکو با اعضای هیأت مدیره جلسه‌ای برگزار کرد و لیست به ما داد. اما دو موضوع را عنوان کرد اول اینکه همه بازیکنان تیم را می‌خواهد و دوم اینکه اگر بازیکنی پیشنهاد خارجی داشت می‌تواند جدا شود و با بازیکنان جایگزین جای آنها پر خواهد شد. برانکو از ما خواست که اگر بازیکنی پیشنهاد خارجی داشت جلوی او را نگیریم. ما در این باره بحث و بررسی کردیم اما به هر حال سکاندار فنی پرسپولیس آقای برانکو است. بعد از فینال جام حذفی هم جلسه‌ای برگزار کردیم و او باز هم تأکید کرد که همه بازیکنان تیم را می‌خواهد. بعد از آن او چند اسم به ما داد تا برای جذب آنها اقدام شود. به همین دلیل آقای رغبتی از سوی هیأت مدیره با عنوان ناظر بر نقل و انتقالات انتخاب شد.

نبی گفت: ما دنبال جنجال نیستیم و کار غیرحرفه‌ای هم انجام نمی‌دهیم. عرب و رغبتی جلساتی با بازیکنان مدنظر داشته‌اند و وقتی به نتیجه برسیم آن را اعلام خواهیم کرد. ما با همین بازیکنان دو قهرمانی به دست آوردیم و شاید آقای برانکو صلاح دیده که در برخی از پست‌ها تقویت صورت بگیرد. متأسفانه نوع روند اقدامات باشگاه‌های رقیب ما به گونه‌ای است که ارقام عجیب و غریب به بازیکنان می‌دهند و مشخص نیست که می‌خواهند فوتبال را نابود کنند یا آباد؟ در دهه هفتاد که ما در پرسپولیس بودیم ۱۴ بازیکن ما ملی‌پوش بود اما بزرگترین بازیکن ما با همه پاداش‌ها و شرایطی که وجود داشت فقط ۱۸ میلیون تومان دریافت می‌کرد.

نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اگر برانکو نماند تکلیف چیست، افزود: هیچ گزینه‌ای مدنظر ما نیست چرا که ما به قراردادی که با برانکو داریم متعهد هستیم او هم باید به قراردادی که با پرسپولیس دارد متعهد باشد.

نبی که با رادیو ایران صحبت می‌کرد در پاسخ به این سؤال که آیا از بازیکنان قدیمی پرسپولیس هم کسی در لیست قرار دارد یا نه، عنوان کرد: بله، در لیست برانکو هستند اما آنها را رسانه‌ای نمی‌کنم. بازیکنان ما تجربیات خوبی دارند و قرار نیست که از صفر کارمان را شروع کنیم. نگرانی هواداران ما به حق است اما بدانند که مجموعه باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنند تا آنها سربلند باشند و اگر بود سستی داشته باشیم دو جام را در این فصل به دست نمی‌آوردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)