پرسپولیس نیوز: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همه باید برای موفقیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر کشور و قهرمانان آسیا تلاش کنیم.

محمد نبی در حاشیه اولین جلسه هیات مدیره با حضور دکتر سلطانی فر با مثبت خواندن مطالب مطرح شده در این جلسه  اظهار داشت:  مباحث مطرح شده در این جلسه مربوط به هیات مدیره و بخش اجرایی باشگاه بود ضمن اینکه عملکرد گذشته هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه به  بحث و تبادل گذاشته شد.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه اعضای کنونی هیات مدیره در بحث چابک سازی و ساختار حرفه ای باشگاه پرسپولیس مقرر شد تا برنامه های این باشگاه را بر اساس برنامه ریزی ها در بخش کشوری و آسیایی را جلو ببریم.

مدیر اسبق تیم پرسپولیس در ادامه ساماندهی باشگاه را از مباحث دیگر این جلسه عنوان کرد و افزود:  به این ترتیب برای دستیابی به نتایج مطلوب در بازی های تیم پرسپولیس، باید بخش اجرا و نظارت تمامی برنامه ها،  موازی هم اجرایی شوند.

نبی افزود: خوشبختانه وفاقی که بین پیشکسوتان و هواداران وجود دارد نظر هیات مدیره بر این است که جلسات بطور مستمر و منظم برگزار شود و همه باید برای موفقیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر کشور و قهرمانان آسیا تلاش کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)