در یکی از مهمترین بازی های دوستانه فوتبال ، تیم ملی استرالیا در خانه قهرمان جهان موفق شد این تیم را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، در مهم ترین بازی‌ دوستانه فوتبال تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی 2014 به مصاف استرالیا قهرمان جام ملتهای آسیا رفت.

یوآخیم لوو سرمربی ژرمن ها در ترکیب ابتدایی تیم خود به چند بازیکن اصلی آلمان هم چون مانوئل نویر ،باستین شواین اشتایگر و تونی کروس استراحت داد و از بازیکنان جوان خود استفاده کرد.

دقیقه 16 مارکو رویس آلمانی در موقعیت آفساید دروازه استرالیا را باز کرد که داور انگلیسی این گل را نپذیرفت. اما یک دقیقه بعد همین بازیکن روی پاس سامی خدیرا موفق شد آلمان را یک بر صفر پیش بیندازد.

استرالیا روی ضربه سر " جیمز ترویسی 5 دقیقه مانده به پایان نیمه اول ، بازی را به تساوی کشاند تا این نیمه با همین نتیجه به پایان برسد.

روی ضربه آزادی که پشت محوطه جریمه به نفع استرالیا اعلام شد ، مایل ژدیناک دقیقه 50 گل دوم را برای این تیم به ثمر رساند تا قهرمان آسیا در خانه قهرمان جهان پیش بیفتد.

استرالیا بعد از این گل فرصت بیشتر کردن اختلاف با آلمان را داشت اما این اتفاق رخ نداد تا آلمان ها به وسیله لوکاس پودولسکی که بعد از 9 ماه برای تیم ملی آلمان گلزنی کرد بازی را به تساوی بکشانند.

در نهایت این دیدار با تساوی دو – دو به پایان رسید.

تیم ملی آلمان در آخرین بازی خود برابر استرالیا در یک بازی دوستانه مغلوب شد اما آخرین دیدار رسمی این دو تیم با پیروزی پرگل ژرمن ها در جام جهانی همراه بود.

آلمانی ها که مدت هاست با دوران اوج خود فاصله دارند و نتایج قابل قبولی را بعد از جام جهانی کسب نکردند در بازی بعدی خود در انتخابی یورو 2016 به مصاف گرجستان می‌روند.

در دیگر دیدار دوستانه امشب دانمارک با هتریک "نیکلاس بندتنر" بازی باخته برابر آمریکا را با پیروزی عوض کرد. برای تیم ملی آمریکا جوزی آلتیدور و آرون یوهانسن گلزنی کردند تا بازی 3 بر 2 به نفع تیم اروپایی به پایان برسد.

تیم ملی سوییس نیز با نتیجه سه بر یک مقابل آفریقای جنوبی شکست خورد.

تیم های کامرون و غنا نیز به ترتیب برابر اندونزی و نامیبیا با یک گل به برتری رسیدند.

نتایج کامل بازی های دوستانه به شرح زیر است:

آلمان 2 – 2 استرالیا

دانمارک 3 – 2 آمریکا

سوئیس یک – 3 آفریقای جنوبی

گرجستان 2 – صفر مالت

نیجریه صفر – یک اوگاندا

غنا یک – صفر نامیبیا

مالی 3 –4 گابن

اندونزی صفر – یک کامرون

اسکاتلند یک – صفر ایرلند شمالی

در مهم ترین بازی دوستانه پنج شنبه نیز تیم ملی ایران از ساعت 23:30 در اتریش به مصاف شیلی می‌رود.برزیل و فرانسه هم دیگر بازی دوستانه مهم را بامداد جمعه برگزار می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)