مرجع خبری پرسپولیس:  نتایج دیدارهای آغازین روز دوم از هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:
* پاس همدان 3 – سایپا کرج یک
گل: هادی اصغری (24)، امید ابوالحسنی (40) و مجید حیدری (73) برای پاس و کریم انصاری‌فرد (39) برای سایپا

* پیکان قزوین یک – سپاهان اصفهان 4
گل‌ها: میثم رضاپور (86) برای پیکان و عماد محمدرضا (7)، ابراهیم توره (10)، احسان حاج صفی (48) و احمد جمشیدیان (56) برای سپاهان

* صبای قم صفر – ملوان بندرانزلی یک
گل: جلال رافخایی (29)

در ادامه این مسابقات  تیم‌های استقلال اهواز و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی شهر اهواز با هم دیدار کردند که در پایان این مسابقه تیم تبریزی با نتیجه 3 بر2 میزبان خود را شکست داد.

در این بازی ابتدا تیم تراکتورسازی با گل‌های لئونارد پیمنتا (5)، محمدحسن ابراهیمی (10) و فرهاد خیرخواه (25) از میزبان خود پیش افتاد و تلاش تیم استقلال اهواز برای تغییر نتیجه فقط 2 بار توسط محسن ارزانی (37) و علیرضا خنیفر (42) به ثمر نشست تا این تیم در پایان متحمل شکست 3 بر2 شود.

تراکتورسازی با این پیروزی 23 امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد و استقلال اهواز نیز با 21 امتیاز به رده دهم جدول تنزل یافت. این نخستین شکست تیم فوتبال استقلال اهواز از زمان حضور مجید باقری نیا در این تیم بود.

قضاوت دیدار استقلال اهواز – تراکتورسازی تبریز برعهده احمد صالحی بود. او در این بازی به محسن ارزانی، میلاد میداودی و حسین ماهینی از تیم استقلال اهواز و امیر محبی و علیرضا میر شفیعیان از تیم تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)