جمعه 25 بهمن(17:14)

مرجع خبری پرسپولیس: رقابت‌هاي هفته‌ي بيست و ششم ليگ برتر فوتبال ايران پس از تساوي داربي 66 با پيروزي صباي قم و سپاهان همراه شد.

امروز جمعه پنج ديدار برگزار شد كه پس از تساوي داربي 66 استقلال و پرسپوليس؛ ابومسلم خراسان و مس كرمان نيز در مشهد به نتيجه‌ي تساوي يك بر يك رضايت دادند. در دقيقه‌ي 70 جان‌ وينگودي براي ابومسلم و ادينهوف در دقيقه‌ي 72 براي مس كرمان گلزني كردند.

ديدار تيم‌هاي سپاهان اصفهان و راه آهن نيز با پيروزي دو برصفر سپاهان همراه شد. محرم نويدكيا و عماد رضا در دقايق 17 و 61 گل‌هاي سپاهان را به ثمر رساندند.

در ادامه‌ي موفقيت‌هاي تيم سايپا با محمد مايلي‌كهن اين تيم در ورزشگاه خانگي‌اش در برابر ذوب آهن اصفهان موفق به كسب يك پيروزي با ارزش شد و توانست با تك گل صابر ميرقرباني در دقيقه‌ي 42 شاگردان ابراهيم‌زاده را شكست دهند.

ديدار تيم‌هاي صباي قم و داماش گيلان نيز با تساوي دو بر دو همراه شد. محمد نوري و فريدون فضلي در دقيقه‌ي 4 و 55 براي صبا گلزني كردند. گل‌هاي داماش نيز در دقيقه‌ي 71 و 86 به ثمر رسيد.

پس از پايان بازي‌هاي هفته‌ي بيست‌وششم ليگ برتر فوتبال ايران، تيم استقلال تهران با 53 امتياز در صدر جدول قرار دارد و تيم‌هاي ذوب‌آهن و پرسپوليس نيز با 47 و 44 امتياز در رده‌هاي دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

برق؛ داماش و پيام نيز با 22؛ 19 و 19 امتياز هم‌چنان قعرنشينان ليگ برتر هستند.

تاج: تماشاگران فرهنگ غني ايراني را نشان دادند   

سخنگوي فدراسيون فوتبال از اعضاي تيم‌هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس و هواداران اين دو تيم براي برگزاري هر چه بهتر شهرآورد 66 تقدير كرد.

مهدي تاج پس از پايان اين ديدار با تقدير از عملكرد داوران گفت: پس از 14 سال قضاوت داوران خارجي، سرانجام فدراسيون فوتبال از داوران ايراني استفاده كرد كه نتيجه‌ي مثبتي در پي داشت.

وي با تشكر از هواداران و اعضاي اين دو تيم و همكاري با تيم داوري در طول بازي گفت: مديران دو باشگاه استقلال و پيروزي زمينه سازي خوبي براي حضور داوران ايراني در اين ديدار انجام داده بودند كه جاي تقدير و تشكر دارد. هواداران دو تيم استقلال و پرسپوليس رفتار مناسبي در جريان بازي داشتند و فرهنگ غني ايراني را به معناي واقعي نشان دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)