مرجع خبری پرسپولیس : برنامه نود شب گذشته پرسید مهم ترین نقل و انتقال لیگ برتر کدام نقل و انتقال بود.

 

در گزینه های جواب این سوال نام دو بازیکن و دو مربی وجود داشت که در میان بازیکنان علی کریمی و در میان مربیان علی دایی نفر برتر لقب گرفتند و علی کریمی مهمترین خرید لیگ از نظر تماشاگران 90 شد.

 

برنامه شب گذشته 90  نام علی کریمی ، مهدی رحمتی ، امیر قلعه نویی و علی دایی را  در میان گزینه ها گذاشته بود تا بداند کدامیک از این ها بمب اصلی فصل نقل و انتقالات بودند و علی کریمی با کسب 49 درصد از مجموع 2 میلیون و 200 هزار شرکت کننده در نظرسنجی بهترین خرید لیگ لقب گرفت.

 

اتفاقی که برای چندمین بار در 90 تکرار می شد تا مشخص شود تعداد پرسپولیسی ها بیشتر از استقلالی ها است. هر بار یک استقلالی و یک پرسپولیسی رودرروی هم قرار می گیرند تا با رای مردم ، انتخاب شوند ، این گزینه پرسپولیسی است که رای می آورد.

 

نکته جالب این جاست که در بین این چهار گزینه دو گزینه از بین پرسپولیسی های فعلی و سابق و دو گزینه بعدی از بین استقلالی های فعلی و سابق انتخاب شده بود که در هر دو رده پرسپولیسی ها از رقیب خود پیشی گرفتند .

 

جالبتر این بود که علی دایی هم در لحظات آخر از قلعه نویی پیش افتاد و با 13 درصد ، بالاتر از قلعه نویی قرار گرفت که با وجود حمایت تماشاگران تراکتورسازی 12 درصد آرا را کسب کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)