مرجع خبری پرسپولیس : جالب تر اینکه کرانچار پیش از این مربی محمد در دی استرداد بود و خشایار محسنی مالک این باشگاه هم رابطه نزدیکی با سلطان دارد !

در نگاه اول ايراداتي به نحوه يارگيري پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات وارد است اما نمي توان هم کتمان کرد زيبايي ويتريني که توسط عباس انصاري فرد چيده شده هواداران پرسپوليس را تحت تاثير قرار نداده است.

جذب ستاره هايي مثل اشپيتيم آرفي،هورا ملا محمد،عادل کلاه کج،ميثم بائو و مجتبي زارعي اميدها را براي جبران فصل کابوس واري که پشت سر گذاشته شد افزايش مي دهد اما آنها که ريزبينانه و کارشناسانه تر نگاه مي کنند به بالانس تيمي پرسپوليس ايراد مي گيرند و معتقدند قدرت فاز دفاعي تيم بسيار کمتر از فاز تهاجمي است.

عباس انصاري فرد در هر صورت به رغم متارکه با علي کريمي به سلامت از فصل نقل و انتقالات عبور کرد اما او خوب مي داند مخالفان پرتعدادش به محض بروز اولين ناکامي ها شمشيرها را از رو مي بندند و پايه هاي صندلي مديريت پرسپوليس را نشانه مي روند.

از سويي با توجه به بروز تغييرات قريب الوقوع در راس سازمان تربيت بدني مشخص نيست مديرعامل فعلي پرسپوليس حمايت رئيس جديد سازمان را هم پشت سر خود داشته باشد.همه اينها باعث شده آقاي مديرعامل به ايجاد سوپاپ اطميناني براي پشت سر گذاشتن اولين بحران پيش رو فکر کند.چه آنکه مطمئنا انصاري فرد ديگر فرصتي براي برکنار کردن کرانيکار و انتخاب سرمربي جديد نخواهد داشت.

از فعل و انفعالات اخير باشگاه پرسپوليس پيداست که علي پروين پس از مدتها دوباره به اين تيم نزديک شده و رابطه دوستانه اي با عباس انصاري فرد دارد. در فصل نقل و انتقالات اخباري مبني بر مديريت فني پروين در پرسپوليس مطرح شد اما موضوع در نهايت به موافقت سازمان تربيت بدني ارجاع داده شد و با توجه به جو متلاطم ورزش کشور در دستور بررسي قرار نگرفت. پروين و انصاري فرد اما در تمام طول اين مدت با هم در ارتباط بودند و سلطان سابق سرخ ها در حقيقتت نقش مشاور اول مديرعامل را برعهده گرفته بود.

1 -انتقال ناگهاني محمد پروين به پرسپوليس اولين نشانه بود. پروين در زمان مديريت مصطفوي و حبيب کاشاني هم براي عضويت پسرش در پرسپوليس تلاش کرد اما با پاسخ منفي مواجه شد و در نهايت به يکي از منتقدان هميشگي آنها تبديل شد. انصاري فرد اما بلافاصله با تقاضاي پروين پدر موافقت کرد و ناگهان خبر غافلگير کننده “محمد پروين به پرسپوليس پيوست.” روي خروجي خبرگزاري ها رفت.

2 -خبر توافق باشگاه با زلاتکو کرانيکار هم ناگهاني و غير منتظره بود. کسي نفهميد چطورمسير مذاکرات به سوي سرمربي سابق تيم ملي کرواسي تغيير کرد اما سرنخ هايي هم وجود داشت. کرانيکار مدتي قبل در دي استرادا سرمربي محمد پروين بود و خشايار محسني به عنوان مديرعامل دي استرادا هميشه رابطه نزديکي با علي پروين داشته است.

3 -روشن ترين کد را خود انصاري فرد در اختيار رسانه ها قرارداد. وقتي مذاکرات با علي کريمي به بن بست رسيد آقاي مديرعامل گفت: “به خاطر علي پروين تمام جلساتم را از صبح تا 2 بعد از ظهر تعطيل کردم و منتظر کريمي ماندم.علي آقا با من تماس گرفت و گفت قطعا کريمي را به باشگاه مي آورد اما او حتي روي مربي سابقش را هم زمين انداخت.” پس از انتخاب کرانيکار از کانال پروين،انصاري فرد اين بار هم دست به دامن سلطان شد اما کريمي کوتاه نيامد.

يکي از نزديکان به باشگاه پرسپوليس مي گويد: “قرار بود علي آقا به عنوان مدير فني باشگاه معرفي شود اما بروز تغييرات احتمالي در سازمان تربيت بدني اين اتفاق را به آينده موکول کرد. ايشان جلسات متعددي با آقاي انصاري فرد داشت و به توافق قطعي رسيده بود.” حتي گفته مي شود در زمان عقد قرارداد با کرانيکار موضوع مديريت فني پروين به اطلاع اين مربي هم رسيده و او پذيرفته که با مدير فني آينده باشگاه هماهنگ باشد.

علي پروين نقش آخرين سوپاپ اطمينان انصاري فرد را ايفا مي کند و به محض از دست رفتن اولين امتيازات وارد گود خواهد شد. محبوبيت پروين بي شک روي ناکامي ها سرپوش مي گذارد و دوران حکومت انصاري فرد در پرسپوليس را حداقل به مدت چند هفته تمديد مي کند. پروژه حذف علي پروين از پرسپوليس در اولين روزهاي آغاز به کار تيم جديد سازمان تربيت بدني کليد خورد و تجربه ثابت کرده وقتي گروه جديد روي کار مي آيد به مغضوبان گروه قبلي چراغ سبز نشان داده مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)