مرجع خبری پرسپولیس : مطالب مختلفى كه در روزنامه ها نوشته شد و بازخواستى كه رسانه ها در طى رياست هاى مختلف از سازمان تربيت بدنى داشته اند، بالاخره نتيجه داد تا حساسيت لازم براى تعيين وضعيت نام پرسپوليس به وجود آيد، البته اين بار هم از سر اجبار و به دليل تنگنا هايى كه براى خصوصى سازى باشگاه وجود دارد.

 

سنگ بناى اين ماجرا سه سال قبل گذاشته شد وقتى كه حسن بيادى يار بسيار نزديك حبيب كاشانى مدعى شد مالكيت پرسپوليس از آن كسانى است كه از دو دهه قبل مدعى آن بوده اند و اين مساله حبيب كاشانى را بر آشفت.

 

.استارت روشن شدن اين موضوع بر خلاف تصور غلطى كه اين روزها وجود دارد ، همان زمان زده شد اما فعاليت حبيب كاشانى چندى بعد در پرسپوليس قطع شد.جدا از اختلافاتى كه همواره بين محمد على آبادى و حبيب كاشانى وجود داشت هميشه اين ترديد وجود داشت كه آيا بين مخالفت كاشانى با آنچه با بيادى مى گفت با بركنارى او ارتباطى وجود نداشت؟

 

 

بويژه كه بعد از كاشانى همان تشكيلات با واسطه حسين هدايتى به پرسپوليس نزديك شد كه البته بعدها آن ارتباط به اختلاف بدل گرديد.و اما با حضور دوباره كاشانى در پرسپوليس انتظار مى رفت، اين پرونده دوباره مفتوح شود و به نظر مى رسد اقدامات اخير سازمان براى روشن كردن وضعيت مالكيت برند پرسپوليس كه اين روزها رئيس سازمان درباره آن سخن مى گويد، به همين ترتيب استارت خورد. گو اينكه قبل از آن نيز عباس انصارى فرد سفت و سخت دنبال موضوع بود و حتى صحبت هاى مفصلى با حسن عابدينى داشت كه بخش مهمى از ماجرا مربوط به وى مى شود و اگر كار به دادگاه بكشد، احتمالاً آنچه وى شهادت خواهد داد تعيين كننده خواهد بود.

 

به هر حال در آن زمان از سوى سازمان تمايل زيادى براى پيگيرى موضوع ديده نمى شد. بعد از تغييرات مديريتى در پرسپوليس بود كه شنيده شد حبيب كاشانى كه همزمان مشاور عالى سازمان است از آن طريق موضوع را به بازرسى كل كشور كشيده تا تكليف كار يكبار براى هميشه روشن شود. اين اتفاقات و همچنين درج بعضى سوالات در روزنامه ها درباره وقايع ۲۰ سال قبل موجب شد شركت پرسپوليس كه قصد گسترده كردن فعاليت خود در مقابل «پيروزى» كنونى داشت و حتى صحبت از كنفرانس خبرى بود، فتيله را كمى پايين بكشيد.و اما اكنون سعيدلو خبر مى دهد كه به زودى تكليف اين موضوع روشن مى شود.

 

وى از جلسه با افرادى خبر مى دهد كه درگير اين موضوع بوده اند. در اين ارتباط خبر مى ر سد كه اگر پيچيدگى هاى اين موضوع لاينحل بماند، دكتر سعيدلو نشستى با دكتر غفورى فرد خواهد داشت كه ۲۰ سال قبل رياست سازمان تربيت بدنى روى داد و تاسيس شركت پرسپوليس در آن زمان صورت گرفت و البته چندى پيش وقتى در اين ارتباط با وى گفت وگويى داشت، وى به شدت اين مساله را رد كرد كه سهم سازمان در آن شركت را به غير واگذار كرده باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)