مرجع خبری پرسپولیس : در حالي كه پيش از اين اعلام شده بود به دليل تاخير هواپيماي تيم عربستاني در ورود به تهران قرار است نشست خبري سرمربي الاتحاد با كمي تاخير برگزار شود، اما اين نشست به دليل تاخير بيش از حد كاروان تيم عربستاني در ورود به هتل لغو شد.

 

به علت تاخیر سرمربی و کاپیتان تیم فوتبال الاتحاد برای حضور در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس خبرنگاران ایرانی نشست را تحریم کردند.

 

در حالیکه قرار بود کاروان تیم فوتبال الاتحاد که با پروازی مستقیم راهی تهران شده اند ساعت 17:30 وارد فرودگاه مهرآباد شوند بنا بر دلایل نامعلوم پرواز آنها ساعت 19 به زمین نشست. البته پس از پایان نشست علی دایی، خبرنگاران به احترام مسئولان برگزاری این نشست برای دقایقی در سالن باقی ماند اما وقتی متوجه شدند تاخیر تیم الاتحاد بیش از اندازه است به نشانه تحریم محل برگزاری نشست را ترک کردند.

 

 

بر این اساس در حالیکه قرار بود نشست خبری سرمربی و کاپیتان تیم الاتحاد ساعت 17:30 برگزار شود اما به علت تاخیر غیر موجه کاروان این تیم در ورود به تهران، خبرنگاران حتی با اصرار مسئولان برگزاری نشست حاضر به ادامه حضور و پوشش خبری این نشست نشدند. این در حالی است که خبرنگاران اعتقاد داشتند مسئولان باشگاه الاتحاد باید ساعت 17:30 پروازشان به زمین می نشست و چون پرواز آنها چارتر بود می توانستند زودتر وارد تهران شوند تا مشکل خاصی پیش نیاید.

 

كاروان 45 نفره الاتحاد عربستان با حضور در فرودگاه مهرآباد وارد ايران شد كه طبق برنامه ريزي انجام شده، اين تيم پس از حضور در هتل مستقيم براي انجام تمرين راهي ورزشگاه آزادي مي شود تا تمرين خود را انجام دهد.

به دليل تاخير در سفر الاتحادي ها، ‌كنفرانس خبري سرمربي الاتحاد لغو شد و اين در حالي است كه مسئولان AFC‌ پيش از اين اعلام كرده بودند كه در صورت عدم حضور در نشست خبري جريمه خواهند شد.

رسانه‌هاي سعودي در روزهاي گذشته جو سازي‌هاي زيادي عليه ايران انجام دادند و حتي اعلام كردند كه تيم‌هاي عربستاني از حضور در ليگ قهرمانان آسيا انصراف دادند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)