پرسپولیس نیوز: سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو و رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با کادر فنی تیم‌ فوتبال امید نشست اختصاصی برگزار کردند.

به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، حمید سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و علی رغبتی نماینده وزارت ورزش و جوانان روز گذشته در نشستی اختصاصی و با زلاتکو کرانچار سرمربی و بهزاد آزاد سرپرست تیم فوتبال امید به بحث و گفتگو درباره شرایط این تیم پرداختند.

در این نشست کادر فنی و دست اندرکاران تیم ملی فوتبال امید گزارشی از فعالیت‌های چند ماهه گذشته و برنامه‌های پیش روی تیم ملی تا هفته اول فروردین (مرحله اول مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰) را ارائه و اعلام کردند  مشکل خاصی نداشته و تمامی برنامه‌ها با نظم خوبی پیش می‌رود. آنها فقط گلایه کوچکی از برخی باشگاه‌ها داشتند که بازیکنان را در اختیارشان قرار نمی‌دهند ولی ابراز امیدواری  کردند  از جمعه هفته جاری تا پایان بازی‌های مرحله نخست کسب سهمیه المپیک که قرار است در تهران برگزار شود، باشگاه‌ها همه بازیکنان را در اختیار تیم امید قرار دهند.

در پایان این نشست مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان قول همکاری و همراهی همه جانبه به این تیم را دادند و مقرر شد تا در اردیبهشت ماه سال آینده نشستی درباره برنامه های آینده تیم ملی فوتبال امید برای مسابقات مرحله بعدی کسب سهمیه المپیک که دی ماه در تایلند برگزار می شود، داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)