پرسپولیس نیوز : جلسه همفکری تعدادی از فعالان کانون هواداران پرسپولیس و کمیته مجازی حاضر در فضای مجازی در محل ورزشگاه درفشی‌فر با حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس و مدیر کانون هواداران باشگاه برگزار شد.به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام کانون هواداران پرسپولیس، در این نشست، علی اکبر طاهری درباره اهمیت حمایت هواداران به خصوص در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین حمایت از اسپانسر باشگاه (سامانه ۳۰۹۰) تاکید کرد.

وی همچنین به ایراد سخنانی درباره لزوم تلاش در جهت ایجاد فرهنگ مناسب و سالم سازی فضای استادیوم در راستای ضوابط داخلی و بین‌المللی از جمله با اجرای مسایل مورد اشاره کنفدراسیون پرداخت.

در این جلسه، عباس اسماعیل بیگی نیز با بیان سلسله مراتب و توضیحات در ارتباط با اهمیت فضای مجازی پرداخت و حمایت‌های هواداران و همچنین مشکلات پیرامون برخی صفحات و کانال‌ها و ناهنجاری‌های موجود در این زمینه را مورد اشاره قرار داد. سپس نمایندگانی از کمیته مجازی کانون هواداران باشگاه  به بیان دیدگاه‌ها و اهداف این کمیته پرداخته و نیازها و مسایل مربوط به فضای مجازی و همچنین گزارشی از فعالیت‌های خود را در جهت اطلاع رسانی اخبار صحیح تیم و تشویق هواداران به فرهنگ صحیح هواداری و … تقدیم سرپرست باشگاه پرسپولیس کردند.

در پایان این برنامه، کمیته مجازی کانون هواداران باشگاه ضمن تشکر از حمایت‌های باشگاه و کانون هواداران اعلام کرد؛ با قدرت و بر اساس برنامه‌ها و شرح وظائف مطرح شده در این جلسه گام بر خواهد برداشت.

نظرات

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)