پرسپولیس نیوز: مدیر آکادمی فوتبال و مربیان و سرپرستان تیم‌های پایه امروز جمعه در نشستی با مشاور آموزشی، پژوهشی و پزشکی مدیرعامل پرسپولیس شرکت کردند. این نشست مصوباتی هم در ارتباط با فوتبال رده پایه باشگاه داشت.

محمد پنجعلی، مدیر آکادمی فوتبال و جمعی از مربیان و سرپرستان تیم های پایه پرسپولیس، امروز جمعه راهی بیمارستان نور افشار شدند تا جلسه را با داریوش سودی، مشاور آموزشی، پزشکی و پژوهشی باشگاه داشته باشند.

داریوش سودی در این ارتباط به سایت رسمی باشگاه گفت: «در رده های پایه کارهای زیادی باید انجام شود. مدیریت باشگاه روی توسعه این بخش و فراهم آوردن امکان بهتری برای آموزش و پرورش نسل بعدی فوتبال تاکید دارد. امروز هم جلسه خوبی داشتیم. درباره مشکلات تیم ها صحبت شد و برای حل بعضی موارد به مصوباتی رسیدیم. از جمله این که قرار شد بازیکنان تیم های پایه تحت پوشش معاینات و حمایت پزشکی قرار بگیرند که با همکاری بیمارستان نور افشار انجام خواهد شد. بازیکنان دارای شناسنامه پزشکی می شوند و بعد از شناسایی مشکلات برای رفع آن ها اقدام می شود تا در زمان آغاز فوتبال حرفه ای با مشکلات عدیده روبرو نباشند.

همچنین قرار شد دوره هایی را برای مربیان بگذاریم که به همکاری دانشگاه پرسپولیس و اساتید مجرب انجام می شود. دوره های آموزشی برای تغذیه، سلامت، روانشناسی، فیزیولوژی ورزشی و موارد مرتبط دیگر به افزایش عملکرد مربیان و راندمان تیم ها کمک می کند. همچنین طرح ساماندهی تحصیلی بازیکنان پایه را داریم که از جمله آن ها هدایت بازیکنان به سمت تحصیلات دانشگاهی از جمله دانشگاه پرسپولیس است. امیدواریم با توجه به علاقمندی که شاهد بودیم و حمایتی که از سوی هیات مدیره و مدیر عامل وجود دارد این برنامه ها به خوبی اجرا شود.»

گفتنی است اعضای آکادمی فوتبال پرسپولیس امروز همچنین بازدیدی از امکانات و بخش های مختلف بیمارستان نور افشار داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)