پرسپولیس نیوز: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جلسه با مسوولان و مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس که مدیر فنی آکادمی فوتبال رئال بتیس هم در آن حضور داشت اعلام کرد: برنامه باشگاه، تغییر شرایط تیم‌های پایه در فصل آینده است و به تناسب آن، توقعات از تیم‌ها تغییر می‌کند، چون هدف ایجاد یک برنامه حرفه‌ای است.

مدیر آکادمی فوتبال، سرپرستان و مربیان تیم‌های پایه، امروز سه‌شنبه برای تشکیل جلسه در باشگاه حضور پیدا کردند. آنها ابتدا جلسه‌ هماهنگی با یکدیگر داشتند و در ادامه، محمد حسن انصاری فرد و گابریل کالدرون پلگرینو در جلسه حاضر شدند.

در این جلسه، مدیر فنی آکادمی فوتبال رئال بتیس که از آکادمی‌های برجسته فوتبال در سطح دنیا است درباره مسائل مربوط به آکادمی فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

مدیر عامل پرسپولیس هم در جمع اعضای آکادمی فوتبال باشگاه خاطرنشان ساخت که پرسپولیس از فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای را برای فوتبال پایه و بحث آکادمی باشگاه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: آنچه باشگاه در صدد انجام آن است، تغییر شرایط کنونی به اجرای فعالیتی حرفه‌ای و در اختیار گذاشتن امکانات بیشتر است که به تناسب آن، توقعات و انتظارها هم به مراتب بیشتر خواهد بود.

در این جلسه همچنین سرپرستان و مربیان تیم‌های پایه، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و مسائل و برنامه‌های مربوط به تیم‌های خود را با مدیر عامل باشگاه در میان گذاشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)