پرسپولیس نیوز: نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و نفت آبادان امروز یکشنبه با حضور نمایندگان دو باشگاه در سازمان لیگ برتر برگزار شد و در جریان آن، روی دو موضوع اساسی تاکید شد.

بنابر اعلام علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم، نشست هماهنگی مدیران برای بازی فردا دوشنبه که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، امروز در سازمان لیگ برگزار شد.

طبق تصمیم‌های این جلسه، تیم فوتبال پرسپولیس مثل همیشه یکسره سرخپوش خواهد بود، اما در غیاب علیرضا بیرانوند که محروم شده است، دروازه‌بان پرسپولیس، سبزپوش خواهد بود.

بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان هم با پیراهن زرد، شورت ورزشی آبی و جوراب سفید وارد زمین خواهند شد و دروازه‌بان این تیم پیراهن طوسی رنگ را به تن می‌کند.

در این جلسه ناظر مسابقه تاکید کرد؛ تمام عوامل تیم‌ها که در زمین حاضر می‌شوند باید کارت شناسایی را با گردن آویز در اختیار داشته باشند. حتی بازیکنان، مادامی که روی نیمکت هستند، این کارت‌ها را به گردن دارند و فقط هنگام گرم کردن می‌توانند آن را تحویل سرپرست تیم بدهند.

در این جلسه همچنین تاکید ویژه‌ای شد فقط هوادارانی به ورزشگاه بروند که بلیت را خریداری کرده باشند وگرنه با برخورد و ممانعت نیروی انتظامی روبرو خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)