پرسپولیس نیوز: نشست هماهنگی دیدار تیم‌های نفت آبادان و پرسپولیس برگزار شد.

در این نشست که در هتل کاروانسرای آبادان و به ریاست جواد خلیفه سلطان برگزار شد، افشین پیروانی و علیرضا اشرف به نمایندگی از پرسپولیس حضور داشتند.

با توجه به مشکلات موجود در بلیت فروشی بازی فردا و اینکه هواداران پرسپولیس نتوانسته‌اند بلیت‌های مربوط به سکوهای خود را خریداری کنند، این موضوع مورد تاکید پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس قرار گرفت و اشرف نیز گزارشی از نارضایتی هواداران پرسپولیس از این مشکل ارائه کرد که با پیگیری صالحیان، مسئول هیئت فوتبال آبادان این مشکل در سایت بلیت‌فروشی رفع شد و اکنون هواداران پرسپولیس می‌توانند بدون مشکل بلیت بازی فردا را خریداری کنند.

بر این اساس سکوی ۱۲ ورزشگاه تختی آبادان (معادل ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه) به هواداران پرسپولیس تعلق گرفته و هواداران می‌توانند بلیت‌های این سکو را تهیه کنند.

همچنین افشین پیروانی حساسیت‌های موجود روی تیم داوری بازی فردا را متذکر شد و ابراز امیدواری کرد دیدار دو تیم بدون هیچگونه حاشیه‌ای انجام شود.

در این نشست اعلام شد که تیم پرسپولیس با پیراهن یکدست قرمز و دروازه‌بان تیم با پیراهن یکدست مشکی و تیم نفت آبادان با لباس زرد و دروازه‌بانش با لباس سفید وارد میدان خواهند شد.

رحیم رحیمی مقدم، داور سال‌های گذشته فوتبال ایران نیز به عنوان ناظر داوری در این جلسه حاضر بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)