مرجع خبری پرسپولیس: سرپرست باشگاه پرسپولیس و مشاور امور بین الملل باشگاه در جلسه‌ای درباره برنامه‌ریزی‌های مربوط به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بحث و تبادل نظر کردند.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، حبیب کاشانی و علی اصغر مانوسی‌فر امروز ( چهارشنبه ) در جلسه‌ای که در باشگاه پرسپولیس برگزار شد درباره مسایل مربوط به لیگ قهرمانان آسیا و مراسم قرعه‌کشی این مسابقات و همچنین برگزاری تورنومنت‌های داخلی و خارجی در نیم فصل بحث و تبادل نظر کردند.

 

در این جلسه ضمن مرور آخرین اخبار مربوط به مسابقات آینده لیگ قهرمانان آسیا درباره سفر نمایندگان باشگاه پرسپولیس که از نیمه آذر ماه به کشور مالزی انجام می‌شود نیز گفت و گو شد.

 

 

بررسی ابعاد مختلف برگزاری و شرکت در تورنومنت‌های داخلی و خارجی در نیم فصل به ویژه حضور تیم فوتبال پرسپولیس در ترکیه و امارات و حضور در تورنومنت‌های این کشورها و جذب بازیکنان خارجی از دیگر مسایل مطرح شده در این جلسه بود.

 

بررسی پیشنهادهای ارایه شده برای اسپانسرینگ لیگ قهرمانان آسیا از دیگر مواردی بود که در جلسه کاشانی و مانوسی‌فر انجام شد.

 

گفتنی است علی اصغر مانوسی‌فر پانزدهم آذر ماه در مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که در مقرر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد.

 

محمود خوردبین، سرپرست تیم، محمد رسایی مشاور امور اجرایی و منصور بیک محمدلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز از شانزدهم تا نوزدهم آذر ماه برای شرکت در جلسات و کلاس‌های مختلف مربوط به این مسابقات در کشور مالزی به سر خواهند برد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)