مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز نسبت به رای صادره از سوی کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

هوشنگ نصیرزاده در حاشیه همایش فوتبال کلینیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد رای کمیته انضباطی برای دیدار تیم‌های ماشین سازی و پرسپولیس اظهار داشت: رای که صادر شده با واقعیت موضوع متناسب نیست، چون بعد از اینکه داور اعلام پنالتی می‌کند، سرمربی ما به سمت داور چهارم می رود و اعتراض می‌کند. این اعتراض با فحاشی تعدادی از تماشاگران همراه می‌شود.

وی ادامه داد: سرمربی ما هم با دست زدن با فحاشی برخی از تماشاگران مقابله کرد. این دست زدن به عقیده ما نمی‌توانست تحریک باشد، چراکه بعد از این اتفاق بلافاصله به خانواده سرمربی ما فحاشی کردند. سرمربی ما می‌توانست کاری کند که جو ورزشگاه کامل بهم بریزد. چون کمیته انضباطی خودش در ورزشگاه حضور ندارد، ناظر باید انشای گزارش بازی را به گونه‌ای تنظیم کند که تاثیر خوبی روی ذهن کمیته انضباطی بگذارد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌‌سازی تبریز خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم گزارش بازی به خوبی تنظیم نشده بود و به همین دلیل آرایی که صادر شده بود مورد اعتراض ما است. من هم بلافاصله اعتراض کردم و به سازمان لیگ و تاج فرستادم. به عقیده ما برای این رای باید بازنگری شود، چون ۱۰ هزار نفر به خطیبی فحاشی کردند و ۳۰ میلیون تومان جریمه شدند، در مقابل سرمربی ما فقط دست زد که ۱۰ میلیون تومان جریمه نقدی و یک جلسه تعلیقی برای وی درنظر گرفتند.

نصیرزاده ادامه داد: با توجه به اینکه جو حاکم بر رسانه‌های تهران پرسپولیسی است، به همین دلیل با نوشتن مطالبی تحت عنوان اینکه سرمربی ما تماشاگران حریف را تحریک کرده باعث شدند ذهن کمیته انضباطی هم منحرف شود. ضمن اینکه من خودم می‌توانم بگویم که کمیته انضباطی در بسیار از مواقع آرای بسیار خوبی هم صادر کرده است.

وی درمورد اینکه کمیته انضباطی در حال حاضر رئیس ندارد، تصریح کرد: طبق اساسنامه، برای تشکیل جلسه کمیته انضباطی حضور رئیس الزامی نیست. می‌توانند آرا را صادر کنند و سه نفر اگر امضا کنند مشکلی وجود نخواهد داشت. افراد دیگری هستند و نمی‌توان به غیبت حسن‌زاده ایراد گرفت.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز درمورد متهم کردن رسانه‌های تهرانی به پرسپولیسی بودن، عنوان کرد: من اتهام نزدم. مگر پرسپولیسی بودن بد است؟ این حرف من یک کری خوانی جذاب و رایج در سراسر جهان است.

نصیرزاده درمورد کنار رفتن فتاحی از سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: تغییر و تحول در ساختار سازمان لیگ براساس اساسنامه سازمان لیگ و بدون مشورت هیأت رئیسه انجام می‌شود. هر آنچه که در فضای مجازی غیر از چیزی که من می‌گویم منتشر شده واقعیت ندارد. فتاحی فقط و فقط به دلیل اختلاف سلیقه کاری جای خودش را به فرد دیگری داده است. در فضای مجازی مسائلی مطرح شده که اصلاً صحت ندارد. فتاحی یکی از نیروهای میدانی و کاری سازمان لیگ بود که بازی‌ها را به خوبی مدیریت کرد، اما تغییر و تحولات امری طبیعی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)