پرسپولیس نیوز: هوشنگ نصیرزاده» کارشناس داوری فوتبال درباره اعلام ضربه پنالتی به سود تیم الهلال در دیدار برابر پرسپولیس گفت: کمک داور دوم به ضرر پرسپولیس پنالتی گرفت نه داور.

نصیرزاده پس ازاعلام ضربه پنالتی به ضرر تیم پرسپولیس، افزود: با توجه به حضور کمک داور و دید بهتر او هنگامی که در خطوط محوطه هجده قدم خطایی رخ می دهد، نظر نهایی را او می دهد و داور در این گونه صحنه ها نقش اصلی را ایفا نمی کند.
وی افزود: در همین راستا، هنگامی که کمک داورها معتقد به وجود خطا در این منطقه و خطوط می شوند از طریق گوشی این موضوع را به داور اعلام خطا می کنند و یا به سمت پرچم می دوند.
به گفته وی بدون شک در این صحنه اشتباه کمک داور به ضرر پرسپولیس تمام شد.
کارشناس داوری فوتبال ایران ادامه داد: همانطور که در تصاویر تلویزیونی نیز مشخص بود، داور برای اعلام خطا رفت نه اعلام پنالتی ازاین رو و برای دریافت نظر نهایی خود را به کمک داور رساند و اعلام ضربه پنالتی را با مشورت با کمک داور گرفت.
وی تاکید کرد: داور در اعلام ضربه پنالتی به سود تیم الهلال مشکوک بود و این کمک داور بود که نظر نهایی را صادر و اعلام کرد.
تیم پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ درورزشگاه سلطان قابوس عمان میزبان تیم الهلال است و نیمه دوم این دیدار در جریان است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)