پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی پرسپولیس در دقیقه 64 نادیده گرفته شد.

هوشنگ نصیرزاده افزود: داوری این بازی حساس در مجموع خوب بود و فقط در یک صحنه شاهد اشتباه تاثیرگذار بودیم و بازی اتفاق داوری دیگری تا آن جایی که پیگیری کردم نداشت. در این مسابقه به دلیل بارش شدید باران و بالا رفتن اکسیژن دوندگی بازیکنان دو برابر شده بود. داور در دقیقه 8 به درستی به کریم انصاری‌فرد کارت زرد نشان داد زیرا او قصد داشت با دست چپ توپ را جلو بیندازد و برای خود موقعیت گلزنی ایجاد کند.

نصیرزاده تصریح کرد: در دقیقه 64 بازیکن تیم تراکتورسازی خطای شارژ را انجام داد و داور می بایست به نفع تیم پرسپولیس اعلام پنالتی می کرد اما این اتفاق رخ نداد و داور و کمک هایش اشتباه تاثیرگذار دیگری نداشتند.

 

فرزاد حاتمی کاملاً خود را با توپ فیکس کرده بود تا به آن ضربه بزند که با فشار مدافع تراکتورسازی مواجه شد و درون محوطه جریمه سرنگون شد. داور می‌توانست در این صحنه یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کند.

 

نصیرزاده تصریح کرد: در تصاویر تلویزیونی که دیده شد نمی‌توان تفسیر خوبی از این دو صحنه داشت زیرا انصاری‌فرد در حالی که توپ دیده نمی‌شد با دست توپ را جلو انداخت و در صحنه خطا روی فرزاد حاتمی نیز فشار بازیکن تراکتورسازی روی حاتمی قابل انتقال به بیننده نبود اما با یک نظر کارشناسانه واضح بود که فرزاد حاتمی سرنگون شده است آن هم در حالی که توپ را از نظر ذهنی آماده کرده بود تا به سمت دروازه تراکتورسازی شلیک کند.

 

این کارشناس داوری افزود: نکته مهم‌تر اینکه فرض بر این است که ساعت داور مسابقه دقیق است اما او 5 دقیقه وقت تلف شده گرفت که 10 ثانیه زودتر سوت پایان به صدا درآمد این در حالی است که تماشاگران امکان محاسبه 90 دقیقه را ندارند ولی وقت‌های اضافه را به دقت محاسبه و مدیریت می‌کنند پس باید به داور با ظرافت گفت که نباید حتی یک ثانیه از وقت‌هایی که خودش اعلام می‌کند را حذف کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)