پرسپولیس نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به تیم روحیه خوبی تزریق شده و من فکر میکنم این پرسپولیس می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

سیامک نعمتی در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در نیم‌فصل اول اظهار داشت: ما در نیم‌فصل اول در بازی‌های مهم امتیازهای خوبی را از دست دادیم، اما در نیم‌فصل دوم با حضور یحیی گل‌محمدی و تلاش بچه‌ها باید امتیازهای مهم را کسب کنیم تا راه قهرمانی را آسان‌تر کنیم.

وی درباره اینکه چرا به یکباره مصدوم شد، عنوان کرد: مصدومیت می‌تواند دلایل مختلف داشته باشد، مثلاً مثل خوب گرم نکردن، اما من فکر می‌کنم به دلیل درگیری ذهنی دچار مصدومیت شدم و امیدوارم این درگیری ذهنی از من دور شده باشد تا بتوانم با قدرت بازگردم.

این بازیکن در خصوص حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس عنوان کرد: حدود پنج شش سال پیش که آقا یحیی من را برای تیم ذوب‌آهن می‌خواست او را می‌شناسم. امیدوارم با حضور این مربی اتفاقات خوب برای پرسپولیس بیفتد. تفکرات تاکتیکی گل‌محمدی به درد پرسپولیس می‌خورد. او خیلی دوست دارد که تیم حمله کند و این برای ما خوب است.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی به ترکیب سرخپوشان بازمی‌گردد، گفت: همه چیز به نظر آقای یحیی برمی‌گردد، من دوست دارم هر موقع که به تیم اضافه شدم سعی کنم چه به عنوان یار اصلی چه تعویضی، عملکرد خوبی داشته باشم.

نعمتی تصریح کرد: من فکر می‌کنم شرایط پرسپولیس خوب است و با توجه به روحیه‌ای که به تیم تزریق شده، در نیم‌فصل دوم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و امتیازات را کامل به دست آوریم و همین روند را در آسیا هم داشته باشیم. به نظر من این پرسپولیس می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)