باشگاه را با شکلات اشتباه گرفته اند ، نفت تهران هم به مرکزی هدیه شد


مرجع خبری پرسپولیس : هیئت دولت در سفر استانی به استان مرکزی خبر از انتقال تیم فوتبال نفت تهران به شهر اراک داد.

 

محمود احمدی نژاد رئیس دولت در مصاحبه با شبکه استانی مرکزی با اعلام خبر خوش برای جوانان این استان گفت : در هیئت دولت تصویب شد یک تیم لیگ برتری به اراک بدهیم تا این استان هم در لیگ برتر صاحب تیم فوتبال شود و از آقای سعیدلو خواستم کمک کند تا انتقال تیم نفت به این استان سریع تر انجام شود.

 

 

تشکیل تیم های بی ریشه لیگ برتری در حالی ادامه می یابد که استان هایی همچون فارس و خراسان با فوتبالی ریشه دار و تیم هایی پرسابقه به دلیل مشکلات مالی از نگه داشتن تیم خود در لیگ برتر محروم شده اند.

 

 

این در حالی است که در گذشته هم شاهد بوده ایم برای خوشحالی چند هزار جوان همدانی ، تیم پاس تهران که سابقه قهرمانی آسیا داشته و در سطح اول فوتبال کشور آقایی می کرد با یک انتقال کور به استان همدان اکنون برای بقا در لیگ می جنگد .

 

تهران این روز ها به مرکز کادوپیچ سازی تیم های لیگ برتری برای استان های کشور و سفرهای استانی تبدیل شده است . پاس ، پیکان ، سایپا ، راه آهن ، صبا و نفت تیم هایی هستند که تاکنون با استفاده از ظرفیت و تلاش های صورت گرفته در این استان به لیگ برتر راه یافته اند و سپس به نقاط دیگر کشور منتقل شده اند.

 

اما مديرعامل باشگاه نفت تهران در این خصوص گفت: تيم فوتبال نفت قطعا تا پايان ليگ دهم در تهران خواهد بود.

قنبرزاده ضمن اظهار بي اطلاعي از جزييات بحث انتقال باشگاه نفت تهران به استان مرکزي خاطرنشان کرد: اين انتقال نمي‌تواند در اين فصل (ليگ دهم) اتفاق بيافتد و قطعا تيم فوتبال نفت تا پايان ليگ در تهران بازي‌ خواهد کرد. ما قراردادهاي يک‌ساله و چند ساله با بازيکنان داريم که در پايان فصل بايد اين مساله و انتقال تيم به استان مرکزي مکانيزيمي درنظر گرفت.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)